Toon posts:

nec 1300 brandt niet 4x

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb firmware 1.07 er op gezet. Brandt geen that's write zilver en princo. krijg een power call. error. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen om wel 4x te branden misschien de firware verwijderen? of andere dvd's kopen maar dan moet ik wel zeker weten dat hij 4x brandt!!!! MAM dvd's doen het wel maar die heb ik niet altijd!! Mail me en help me met dit probleem

Verwijderd

Misschien eens [rml][ NEC ND-1x00] DVD Media compatibiliteit[/rml] checken om te kijken of je niet de enigste bent met dit?

Enneh, heb je zelf al geprobeerd om ze op 2x te branden?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 18:05 ]

Verwijderd

goede dvds kopen die ook 4x branden erop staat dan doet hij het wel }) })

Verwijderd

heb hier ook princo 2x 4x maar 4x doet ie niet..met fw1.07..

Verwijderd

zelfde probleem hier heb het ook nog niet kunnen oplossen

• Atomstar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-03 21:43
power calibration error was toch (mogelijk) als de media heel kut was? Princo had nou niet echt zo een goede naam ofzo geloof ik. Dus, net wat redadrie zegt, goeie DVD-/+R's kopen :P. (ik heb btw ook een nec1300, en brand op 2.4 speed, maar dat komt volgens mij omdat de nashua DVD+R's van informatique 2.4 speed zijn ;). Heb btw firmware 1.06)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Goh, iets zegt mij dat veel mensen hier totaal geen vooronderzoek heeft gedaan .. :z
[search=nec 1300 princo power calibration error]

Zoals je op het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen, wordt hier op GoT echt wel van jou verwacht dat je eerst vooronderzoek doet door o.a. de handleiding, de FAQ's, de Search en Google te raadplegen B)

Trouwens:
Mail me en help me met dit probleem
Dit is een discussieforum en geen advertentiebord, prikbord, oid .. Hier kan iedereen reageren op elkaars problemen. Verzoeken om te mailen staat nogal raar 8)7 en is totaal niet nodig ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.