Wat voor soort garantie zit er op de HP iPAQ 2210?

Pagina: 1
Acties:

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:07
Wat voor soort garantie zit er op de HP iPAQ 2210? Ik bedoel dus onsite, pick-up and return of carry-in?

Ik kan nix vinden op de HP site (de Nederlandse dus) :(

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 16:14

G3kko0

Why so serious???

Nou als je hem koopt zit er gewoon een standaard garantie van als het goed is 2 jaar op en dan kan je hem ten alle tijden langsbrengen voor eventuele reperaties of iets anders. (ligt er ook aan waar je hem koopt, mijn ipaq 5550 is gekocht bij dixons.) :)

• XoReP
Ik wil hem bestellen bij I-Con en op die site staat (net als op HP site) standaard één jaar en met CarePaq 2 jaar. Misschien dat de 5550 een andere garantie regeling heeft omdat die meer voor de zakelijke markt is ;) Ik woon trouwens wel dicht bij MyCom dus het zo wel lekker zijn als ik hem daar naar toe kan brengen als er wat mee is :)

EDIT: (bron HP nederland site)

HP 5550:
Twee jaar garantie in Europa (één jaar garantie voor de oplaadbare batterij), 90 dagen technische support voor software in alle regio's.

HP 2210:
1 jaar garantie op onderdelen en arbeid. HP CarePack™ vervanging op de volgende werkdag apart verkrijgbaar.

[ Voor 32% gewijzigd door XoReP op 12-09-2003 18:23 ]

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Ah ok ja dan is dat idd anders geregelt je doet er verstandig aan om te vragen of je die garantie kan verlengen want het wil nog wel eens zo zijn dat ze na de garantie niks meer repareren. :)

• XoReP
Kost €110,- :( is dat wel verstandig om te nemen :? Ik ben er namelijk altijd verschrikkelijk zuinig op dit soort dingen dus kwa invloeden van buitenaf hoef ik niet echt bang te zijn ;)

EDIT: Maar wat zit er nou voor soort garantie op ?

[ Voor 15% gewijzigd door XoReP op 12-09-2003 18:46 ]

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Hmm das best prijzig en ja qua soort garantie geen idee bij mij is het gewoon voor reparaties en andere klachten dat die kostenloos verholpen kunnen worden en verder niks.

(ff offtopic weet je waar je een goede case / bescherming voor me scherm kan halen)

• XoReP
Ik zou het echt niet weten (kdacht Brando en Piel Friema) kijk maar ff op www.pocketpc-club.nl is namelijk er nuttige site ;) (staat ut vas wel op)

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

ja ken de site maar nog niet onwijs bezocht maarruh ben je er al uit wat voor soort garantie bij je ipaq zou zitten want wat je allemaal zei over onsite ect. dat zegt me totaal niks! :)

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Frodo19 schreef op 12 september 2003 @ 19:20:
ja ken de site maar nog niet onwijs bezocht maarruh ben je er al uit wat voor soort garantie bij je ipaq zou zitten want wat je allemaal zei over onsite ect. dat zegt me totaal niks! :)
De garantie is '5 day pickup & return'. Als je iPAQ defect raakt, stuurt HP een UPS-koerier om 'm op te halen. Over het algemeen wordt dat binnen vijf werkdagen afgehandeld: binnen die tijd wordt hij opgehaald en gerepareerd weer teruggebracht.

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Was het niet zo dat je volgens de NL wetgeving mag verwachten dat een IPAQ langer meegaat dan 1 jaar? En dat ze je na 1 jaar niet mogen afschepen dat de garantie verlopen is?

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
tslh schreef op 15 September 2003 @ 13:39:
Was het niet zo dat je volgens de NL wetgeving mag verwachten dat een IPAQ langer meegaat dan 1 jaar? En dat ze je na 1 jaar niet mogen afschepen dat de garantie verlopen is?
Je hebt dankzij de Europese Unie twee jaar garantie, waarbij je na zes maanden zelf moet bewijzen dat het probleem niet door je eigen toedoen is ontstaan. Bovendien is het na die zes maanden niet meer vanzelfsprekend dat reparaties kosteloos worden uitgevoerd, en weet je natuurlijk zeker dat het allemaal een stuk moeizamer zal verlopen: de winkel draait vanaf het einde van de fabrieksgarantie zelf op voor deze Europese garantie. Fabrieksgarantie is daarom wel zo fijn en veilig, extra garantie bijkopen voorkomt een boel problemen.

Voorbeeld: als de accu van je iPAQ 2210 het na een jaar slechts een uur volhoudt, kan de winkel (terecht) volhouden dat zij daarvoor niet aansprakelijk zijn. Accu's kunnen maar een beperkt aantal keer op- en ontladen worden; wie weet hoe vaak jij 'm 'eventjes 5 minuten' in z'n cradle hebt gezet.

Verwijderd

Kan iemand mij even helpen. Mijn ipaq h2210 batterij is de pijp uit, en ik heb em nog geen 3 maanden. Met welke adressen moet ik precies contact opnemen, ik vind de factuur niet echt meer, is dat een probleem?
Zou misschien eventueel iemand op zijn factuur de batterij onder garantie kunnen laten vallen? Krijg je wel een pintje van me :D

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04:54

MaDLiVe

.-Observer-.

(jarig!)
Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 12:07:
Kan iemand mij even helpen. Mijn ipaq h2210 batterij is de pijp uit, en ik heb em nog geen 3 maanden. Met welke adressen moet ik precies contact opnemen, ik vind de factuur niet echt meer, is dat een probleem?
Zou misschien eventueel iemand op zijn factuur de batterij onder garantie kunnen laten vallen? Krijg je wel een pintje van me :D
Check the manual. Er zit daar een boekje bij vol met service nummers. En ja, als je er niet mee gekloot hebt valt dat onder de garantie.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

joa, probleem is dat ik alle dozen op zolder bewaar en em nu nie zo snel vind, kan iemand ef die nummers passen aub heb ze echt nodig
Pagina: 1