Toon posts:

SD card blijft maximaal 2 seconden verbonden met PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een cardreader én een Secure Digital kaartje van het merk SanDisk. Wanneer ik het kaartje erin druk blijft het groene controle lampje maar maximaal 2 seconden branden. De files die ik binnen die 2 seconden er snel naartoe plak staan er inderdaad op... maar ja, binnen 2 seconden kun je er niet veel opzetten.

Via mijn PocketPC (Asus MyPal A600) werkt het kaartje wel perfect...

Heeft iemand ook zo'n cardreader van SanDisk (type 6 in 1 reader ofzo). Of heeft iemand anders een tip?

Thanx

Anja -x-

Verwijderd

Ik heb dezelfde (usb 2.0?) reader, maar bij mij werkt het gewoon. Ik heb geen drivers geinstalleerd...windows (xp) heeft hem zelf gedetecteerd. Welk os gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
Hey Germy_! De reader kan inderaad usb2.0 aan, maar dat heb ik volgens mij niet. Ik draai zelf Windows XP Pro, en die heeft 'm ook automatisch gedetecteerd, ook krijg ik keurig 4 verwisselbare harde schijven te zien in de verkenner... maar het groene lampje boven "ds/mmc" blijft echter maar een paar seconden branden :(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
4 verwisselbare schijven? ik heb een sandisk 2in1 en zie toch echt maar 1 verwisselbare schijf ?
misschien domme vraag, maar kijk eens bij je usb apparaten of ie wel stroom krijgt? je ziet toch daaro dat elk aangesloten apperaat 10% van de usb controller krijgt?

misschien zet ie hem meteen uit!

[ Voor 52% gewijzigd door Mister_X op 12-09-2003 22:07 ]

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-02 08:29
gaat die na 2 seconden uit of na 2 seconden copieren?

bij kwam het dat ik niet kon copieren omdat de usb te weinig stroom gaf
met een usb hub met extra power of pci insteek slot met usb sloten doet die het perfect

Verwijderd

Topicstarter
Hey i_am_akira, ik heb het getest op de laptop van mijn werk... en daar werkt hij inderdaad wel op! Thanx jullie allemaal!
Pagina: 1