Toon posts:

[autocad2k4]bibliotheek

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey

ff een vraagje over autocad bibliotheken.
voor school dus autocad 2k4 nodig, maar op school hebben we dus een bibliotheek, met daar in templates van A3 en A4 waar we dus zo op kunnen gaan tekenen,
en in autocad zit dus ook een extra menu met daar in allemaal bouten en moeren, en staal profielen en weet ik het allemaal wat we nodig hebben voor school.

dus ik beetje zoeken in me pc op school, staat er dus een mapje met daar dus al die voorbeelden en templates in. dus die op me schijfje gezet en ben nu thuis maar hoe instaleer ik dat? of waar moet ik dit alles plaatsen in me autocad2004 dir? of hoe doe je dat? of was dit zeker een gewoon installatie programma waarvan ik nu alleen (voor de helft) het uitgepakte spul van heb? (dit laatste zal wel een beetje jammer zijn...)

als dit onder illegale praktijken valt of warez dan mijn excuses en gooi dan maar dicht, maar ik neem aan van niet eigenlijk....

heb al gesearcht maar ken er weinig over vinden eigenlijk.

hoop dat iemand me hier verder kan helpen, alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
niemand? of heb ik in het verkeerde forum gedeelte gepost?... :/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

als dit onder illegale praktijken valt of warez dan mijn excuses en gooi dan maar dicht
Als je dat al verwacht is het niet handig het te vragen, kan je beter eerst even bevestigen bij een mod - scheelt weer vervelende mailtjes over warez enzo ;)

Maar inderdaad; bibliotheken moet je gewoon kopen, misschien is het goedkoop of gratis via school te krijgen maar dat zal je daar moeten vragen.

Schoppen trouwens niet binnen 24 uur aub :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.