Toon posts:

[Desktop manager] iconen

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer nu met een desktop maneger verschillende desktops te creeren. dat lukt heel aardig met prog als: powertoys, virtuawin enz. maar ik heb er nog geen gevonden waar de iconen per desktop kunnen verschillen zodat ik een opgeruimde heb en eentje met alleen maar rotzooi. Is dat wel mogenlijk en zoja welke Virtual Desktop Manager kan dat dan wel?

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Bij mijn videokaart zat een programaatje van Nvidia zelf, daar kon het geloof ik wel bij. Maar ik gebruik het nooit, ik vind het zwaar irritant :{

Verwijderd

Topicstarter
da_rippah schreef op 12 September 2003 @ 17:21:
Bij mijn videokaart zat een programaatje van Nvidia zelf, daar kon het geloof ik wel bij. Maar ik gebruik het nooit, ik vind het zwaar irritant :{
ik heb ook een Nvidia kaart. met de optie Nview kan je idd ook nieuwe bureabladen aanmaken maar de iconen zijn op elk bureablad nog steeds hetzelfde

Verwijderd

Topicstarter
zijn er dan echt geen progz die meerdere desktops creeren maar wel met eigen instellingen en iconen?

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand een programma waarbij dit mogenlijk is. Misschien bestaat het helemaal niet(ik kan zelf niks vinden).

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer nu met een desktop maneger verschillende desktops te creeren. dat lukt heel aardig met prog als: powertoys, virtuawin enz. maar ik heb er nog geen gevonden waar de iconen per desktop kunnen verschillen zodat ik een opgeruimde heb en eentje met alleen maar rotzooi. Is dat wel mogenlijk en zoja welke Virtual Desktop Manager kan dat dan wel?
(kick)

Verwijderd

Topicstarter
plz weet er egt niemand wat vanaf? is er niemand die iets weet?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Niet zo vaak je topic kicken aub, zie faq "forumgedrag" #not-done :)

Verwijderd

Topicstarter
ja srry, maar ik word helemaal gek |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 14:30:
ja srry, maar ik word helemaal gek |:(
Als iedereen binnen een paar uur hun topic onder de aandacht zou brengen, zou het hier helemaal een rotzooi worden. Daarom is de grens gesteld op 24 uur, omdat op dat moment het topic uit de topiclijst verdwijnt.

Heb je al gekeken of er iets tussen zit als je kijkt op Google? De eerste link geeft mij gelijk het programma XpanDesk, ik denk dat dat is wat je bedoelt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 15:24:
[...]
Als iedereen binnen een paar uur hun topic onder de aandacht zou brengen, zou het hier helemaal een rotzooi worden. Daarom is de grens gesteld op 24 uur, omdat op dat moment het topic uit de topiclijst verdwijnt.

Heb je al gekeken of er iets tussen zit als je kijkt op Google? De eerste link geeft mij gelijk het programma XpanDesk, ik denk dat dat is wat je bedoelt?
xpandesk kan idd datgene zijn wat ik bedoel alleen het is echt niet te downloaden!!! :( :'(

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 15:42:
[...]

xpandesk kan idd datgene zijn wat ik bedoel alleen het is echt niet te downloaden!!! :( :'(
niet?
ik zie toch echt een download link, even een paar eurotjes en je kan hem zo downen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op 13 September 2003 @ 15:45:
[...]

niet?
ik zie toch echt een download link, even een paar eurotjes en je kan hem zo downen ;)
maar als ik alle info doorlees kan ik nergens vinden dat je per desktop de iconen kan ordenen en alleen deze opties hebt: http://www.extremetech.com/article2/0,3973,1151271,00.asp ---> figure 3

Verwijderd

Sorry, ik had inderdaad niet gezien dat het een betaald programma was. Maar de hint om even zelf wat te zoeken via Google was een gemeende hoor. Na wat verder zoeken, kom ik uit op Cool Desk, eveneens 9 virtuele desktops. De features:
Virtual Desktop Manager - Features summary:
# You can create up to nine virtual desktops
# Own desktop icons for each Virtual Desktop
# Own desktop wallpapers for each Virtual Desktop Manager
# Each Virtual Desktop could have it's own screen resolution
# You can easy move windows from one Virtual Desktop to another with your mouse or hotkey
# Desktop Manager window can be shown either vertical or horizontal position
# Both "Desktop Manager" and "Windows Manager" can stay on top of other windows for fast access
# You can specify transparent background for virtual desktop icons text
# You can switch from one virtual desktop to another using hotkey
# Also it is possible to switch from one virtual desktop to another using your mouse wheel or virtual desktop manager window
# You can specify sticky windows which will present on any your virtual desktop
# This virtual desktop manager has skinable interface so you select from a dozens of skins
# Multilanguage support. Virtual Desktop Manager shows dialogs and menu using your language.
Ik denk dat dit iets meer in de buurt komt van wat je zoekt :).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 16:05:
Sorry, ik had inderdaad niet gezien dat het een betaald programma was. Maar de hint om even zelf wat te zoeken via Google was een gemeende hoor. Na wat verder zoeken, kom ik uit op Cool Desk, eveneens 9 virtuele desktops. De features:
[...]
Ik denk dat dit iets meer in de buurt komt van wat je zoekt :).
heel erg bedankt ik ga het meteen uit proberen!
kan je me dan wel ff vertellen waar je op gezocht hebt bij google want ik kon egt niks vinden

Verwijderd

[Google=virtual desktop windows]
De 5e hit.

Zoeken is een beetje spelen met keywords. Het belangrijkste is dat je een aantal steekwoorden hebt die je probleem/programma goed omschrijven. Mijn eerste zoekactie probeerde ik met 'multiple desktops'. Dan krijg je echter redelijk wat hits die te maken hebben met de KDE. Aangezien je hier als Windows-gebruiker niet zoveel mee te maken hebt, heb ik er Windows achter geplakt. Na een paar links te bekijken, zie je dat het niet helemaal is wat je zoekt. Vandaar dat ik maar heb gekozen voor 'virtual'. Je zou er eventueel nog 'manager' achter kunnen plakken, om nog gerichter te zoeken :).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 16:35:
[Google=virtual desktop windows]
De 5e hit.

Zoeken is een beetje spelen met keywords. Het belangrijkste is dat je een aantal steekwoorden hebt die je probleem/programma goed omschrijven. Mijn eerste zoekactie probeerde ik met 'multiple desktops'. Dan krijg je echter redelijk wat hits die te maken hebben met de KDE. Aangezien je hier als Windows-gebruiker niet zoveel mee te maken hebt, heb ik er Windows achter geplakt. Na een paar links te bekijken, zie je dat het niet helemaal is wat je zoekt. Vandaar dat ik maar heb gekozen voor 'virtual'. Je zou er eventueel nog 'manager' achter kunnen plakken, om nog gerichter te zoeken :).
heel erg bedankt het programma werkt fantastisch. _/-\o_
ook bedankt voor de zoektips (ik hoop dat ik er wat van leer) ;)

• cougare
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 08:00
Ik heb al een tiental programmatjes geprobeerd.

Ik ben op zoek naar een tooltje dat zo dicht mogelijk aanleunt bij de virtual desktop tool onder Linux,
want ik vind deze enorm handig.

Voorlopig gebruik ik VirtuaWin.
Heel cool proggie, maar heeft geen functie waarbij je kan rechtklikken op een window, en deze verplaatsen naar een andere desktop.
Heeft wel een plugin waarmee je hotkeys kan instellen om het actieve window te verplaatsen.

Wat ik nog mis is de mogelijkheid om een bepaald programma altijd op een welbepaalde virtual desktop uit te voeren...

Iemand ervaring met een ander tooltje dat met 1 of meerdere van deze functie weg kan ?

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Topic is 2 jaar oud :{

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
Damn een oude oma kicken! IS niet echt handig zegmaar.... Beter een nieuwe topic maken met een goeie ts.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hoi cougare,

Je hebt wel goed gezocht, alleen hebben we liever niet dat oude topics gekicked worden, je krijgt dan nogal gauw dat mensen op oudere replies gaan reageren, waardoor je de structuur dus een beetje kwijtraakt. ;)

Ik ga dit topic dan ook sluiten, je mag best een nieuw topic openen, geef dan sowieso wel even wat je nog meer bent tegen bent gekomen naast dit draadje. ;)

En da_rippah en DaannO, laat die reacties volgende keer achterwege, en doe gewoon een topicreport. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.