Toon posts:

Midtown Madness 2 en bevriezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is dus zwaar klote.
Midtown Madness 2 is koele shit, maar loopt steeds zo vast als een huis |:(
Ik kan zelfs Ctrl-Alt-Del niet gebruiken, alles zit muur en muurvast. De ene keer loopt het zaakje vast na 30 minuten, de andere keer na 1 minuut.
Ik heb verschillende Detonator Drivers geprobeerd, DirectX 8 geïnstalleerd, T&L uitgezet in Midtown Madness 2 ....
Het mocht niet baten.
Super-irritant.

Systeem specs:
Abit KA7
AMD Athlon Classic 700
Guillemot Prophet Geforce 256
Soundblaster Live Value
192 Mb RAM (64 Mb reepje 100 Mhz + 128 Mb reepje 133 Mhz)

Iemand een idee ?
Midtown Madness 2 is het enige programma wat moeilijk zit te doen.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 20:58
dat had ik ook een keer toen heb ik windows er op nieuw opgezet toen deed wel weer goed ,maar ik weet niet als het daar aan ligt

een ander vraagje:bij mij doet zonder t&L sneller dan met T&L

Verwijderd

Ik heb zelfde probleem.. Maar dan bij elk spel dat ik in openGL draai.. ik dacht eerst dat m'n GeForce niet goed vast zat.. Maar na een paar van die Tairap achtige dingen er op te doen helpt 't nog niet.. Dit probleem heb ik trouwens vanaf toen ik de Via 4in1 drivers en bios update had geinstalled.. Dus ik zit eigenlijk met 't zelfde probleem |:(

Verwijderd

Ik heb asus v7700 geforce2 en het enige OS waar die lekker op draait is win95. Met Win98 Win2k en WinME allemaal vastlopers...

Verwijderd

Hmmm, ik heb ziets pas opgelost want direct3D liep bij mij ook telkens vast. Probeer eens aureal vortex 2 drivers voor je geluidskaart (of kunnen die niet op die geluidskaart)? bij mij heeft dat alle problemen verholpen op de een of andere manier, gewoon bijvoorbeeld onder quake3 beeld freez, het moeten herstarten van de pc...

ik hoop dat je hieraan iets heb...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Soundblaster Live,
werken Drivers voor een Aureal Vortex 2
met de Soundblaster Live van Creative ?
Lijkt me van niet.

ik denk dat ik de wijze raad van jaaoie17
maar ga proberen: de hele zooi opnieuw installen:'(
Ergens begrijp ik het alleen nog steeds niet,
want waarom loopt het hele zaakje nou alleen bij MM2 vast? En wat is nou precies de oorzaak? Ik heb wel eens een foutmelding gekregen: (Waarachtig een blauw scherm in Win2k, men enige keer een blauw scherm op dit rock stable OS)
Dit was de melding:
*** STOP:QX0000000A (0X409A3040,0X0000002,0X00000000,0X80400744) IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

*** Address 80400744 base at 80400000, datestamp 384d9b17 -ntosknl.exe

Beginning dump of physical memory

Kan iemand hier iets van maken ?

Verwijderd

Ik heb dus ook hetzelfde probleem, en ik heb ook heel mijn systeem opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp nix. Dus zit ik nog steeds met het zelfde probleem :(:(

Verwijderd

jaja, die futmelding had ik dus ook, ligt voor de volle 100% aan het geluidsprobleem in win2k, gewoon overstappen op win98SE..

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Niet om te zeiken maar dit doen alle madness microsoft spellen.

van midtown madness 1 tot motocross madness 1 en de delen 2.

Bij mij zit het probleem in de videodriver die ik gebruik. Gebruik ik de ene G400 driver is het vast..de oude is goed...
Pagina: 1