[freebsd/proftpd] remote server time

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
Hi,

Even een vooraf dingetje. Het gaat hier om 't webdesign pakket Dreamweaver (ja da's windows) die de volgende melding geeft.
Dreamweaver cannot determine the remote server time. The 'Select Newer' and 'Synchronize' commands will not be available.
Dit heb ik op andere ftp servers nooit gehad. maar op deze dus wel..
Ik log dus met dreamweaver in op een FreeBSD server met ProFTPD
Nu weet ik dat ze bij xs4all ook freebsd draaien en aar mijn weten ook nog proftpd maar daar krijg ik die melding dus niet.

Vandaar dat ik er vanuit ga dat het iets op de server moet wezen en niet in de windows software.

Ik vroeg me af of er een optie ofzo in proftpd aangezet moet worden zodat het allemaal wel werkt.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Dan moet je vergelijken welke commands door xs4all worden ondersteund en welke door jouw server, en dan gaan zoeken hoe je die enabled.

Verwijderd

Ik denk dat XS4ALL niet zijn proftpd.conf door zal geven.

Deze melding heeft te maken dat DW niet de time out van de ftp server kan vinden / herkennen.

Je zou eens kunnen kijken of de time out in proftp is ingesteld.

Edit:

Er zijn blijkbaar meerdere redenen voor deze foutmelding. http://www.dmxzone.com/sh....asp?TypeId=2&NewsId=3763

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 18:56 ]

Verwijderd

hey, hebben jullie dit opgelost? zoja, wat was 't om 't te veranderen, ik zit er nu ook mee ... ;(

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 18:53:
Ik denk dat XS4ALL niet zijn proftpd.conf door zal geven.

Deze melding heeft te maken dat DW niet de time out van de ftp server kan vinden / herkennen.

Je zou eens kunnen kijken of de time out in proftp is ingesteld.

Edit:

Er zijn blijkbaar meerdere redenen voor deze foutmelding. http://www.dmxzone.com/sh....asp?TypeId=2&NewsId=3763
Time out? Gewoon tijd lijkt me. En ProFTP heeft geen problemen met uppercase directory's dus die valt af :).

Kun je niet op een of andere manier bij de logs komen en kijken waar het fout gaat?

Verwijderd

Beetje oud topic.

De topicstarter zal zelf wel een reactie geven als hij een oplossing heeft gevonden en die met ons wil delen.

Verwijderd

NOS policy - updated 01/04/03

Het kicken van een topic is not-done, op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.