Ik heb kort geleden onderdelen gekocht voor een nieuwe pc.
en de pc inelkaar gezet.
specifications:
Amd Athlon 2600+ (@2.09 ghz)
Asus GF V.9560 FX5600 128 mb agp
Asus A7N8X De Luxe
2x 256 mb DDR ram
HDD 80 gigabyte
Als ik een willekeurig 3d spel opstart (als voorbeeld neem ik even mohaa)
ik laad eerst een level, dat gaat allemaal oke...
maar als ik de level binnen ben...
Vliegt na 2 seconde het beeldscherm uit en valt het geluid weg. (pc blijft verder aanstaan, maar ik moet hem dan restarten)
Als ik het geluid uitschakel in de bios, kan ik 20 seconde in het level blijven en vliegt daarna het beeldscherm uit en geluid weg.
Als ik de muis op een usb poort zet ipv de gebruikelijke poort, kan ik 2 minuten gamen, en daarna doet zich weer hetzelfde probleem voor.
ik heb aan tientalle mensen gevraagt en niemand wist de oplossing ervoor.
kom niet als oplossing om de nieuwste drivers te instaleren ofzo, want dat heb ik allang gedaan.
sommige mensen dachten dat er een conflict tussen een paar hardware zit, maar wisten evrder ook niet hoe dit op te lossen.
Heeft iemand een idee hoe ik van dit probleem kan afkomen? bij voorbaad dank.
en de pc inelkaar gezet.
specifications:
Amd Athlon 2600+ (@2.09 ghz)
Asus GF V.9560 FX5600 128 mb agp
Asus A7N8X De Luxe
2x 256 mb DDR ram
HDD 80 gigabyte
Als ik een willekeurig 3d spel opstart (als voorbeeld neem ik even mohaa)
ik laad eerst een level, dat gaat allemaal oke...
maar als ik de level binnen ben...
Vliegt na 2 seconde het beeldscherm uit en valt het geluid weg. (pc blijft verder aanstaan, maar ik moet hem dan restarten)
Als ik het geluid uitschakel in de bios, kan ik 20 seconde in het level blijven en vliegt daarna het beeldscherm uit en geluid weg.
Als ik de muis op een usb poort zet ipv de gebruikelijke poort, kan ik 2 minuten gamen, en daarna doet zich weer hetzelfde probleem voor.
ik heb aan tientalle mensen gevraagt en niemand wist de oplossing ervoor.
kom niet als oplossing om de nieuwste drivers te instaleren ofzo, want dat heb ik allang gedaan.
sommige mensen dachten dat er een conflict tussen een paar hardware zit, maar wisten evrder ook niet hoe dit op te lossen.
Heeft iemand een idee hoe ik van dit probleem kan afkomen? bij voorbaad dank.