Toon posts:

shift toetsen werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

sinds gisteren werken mijn beide shift-toetsen niet meer. ik draai win xp en heb wel iets veranderd aan de landinstellingen omdat dit op de een of andere vage manier niet goed meer stond, de toetsen reageerden namelijk niet goed meer. sinds dat ik er aan heb zitten klooien werken mijn beide shifttoetsen niet meer wat behoorlijk irritant is. ik heb al toetsenborddrivers gedownload en in apparaatbeheer het toetsenbord eruitgegooid en opnieuw laten detecteren maar dit alles hielp niet. is hier iemand die mij kan helpen

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
stel je land instellingne op nederlands in of gebruik de help functie van windows xp is ook goed te doen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

werken je shift keys nog wel in dos en de bios?
probeer desnoods je keyboard eens op een andere bak.

En je taalinstellingen terugzetten, helpt dat niet?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het lijkt me dat al hebt geprobeerd de landinstelling te veranderen naar b.v. VS intl., of gewoon VS? Je schrijft dat je toetsen heerst helemaal niet reageerden, hebben de shift toetsen dan wel gewerkt (met deze landinstelling)?
Probeer desnoods even de shift toets te testen in de BIOS (b.v. bij het save & quit confirm schermpje; dan zie je wel het verschil tussen een hoofdletter Y en een y) als dat laatste niet zeker is weten we iig. dat we niet hoeven te zoeken naar Windows-gebaseerde oplossingen.

Als je trouwens lang je shift toetsen inhoudt, krijg je dan nog wel een stickykeys melding? (mits je dat nog niet had uitgezet)

edit:

Terw_Dan had de zelfde gedachte. :) (ik ben gewoon traag vandaag ;))

[ Voor 18% gewijzigd door Laurent op 12-09-2003 16:31 ]