Toon posts:

Van Premiere naar camcorder lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Adobe Premiere 6.0 onder win2k.
Ik heb een Panasonic NV-DS30 videocamera met dv in en out.
Een film vanaf camera naar premiere capturen gaat probleemloos.
Maar ik wil de film na bewerken weer terugzetten op de camcorder teneinde de film (zo'n 26 minuten) over te zetten op een videoband.
Maar wat ik ook probeer, ik krijg het maar niet voor elkaar.
Hij wil het gewoon niet opnemen lijkt het.
Wie kent dit probleem of kan me daar ff mee helpen ?
Export naar tape zou toch "gewoon" moeten lukken ?

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Werkt het wel met een ander pakket (moviemaker is bijv. gratis) ?

Verwijderd

1. Controleer kabels 2. Kijk of het bandje niet gelockt is.
Misschien als je ff specificeert wat er precies (niet) gebeurt dan wordt het zeker voor ons een stuk duidelijker.

Verwijderd

Topicstarter
leest die ook premiere project-formaten ?

Verwijderd

Topicstarter
Emptor, als ik alle settings vlgs de handleiding instel, tis voor mij ook de eerste keer, dan zou die volgens de beschrijving moeten gaan opnemen.

Wat ik doe is het volgende, ik heb het project geopend, camcorder staat op VCR en op pause, vervolgens klik ik op de export to tape keuze, waarna ik een keuzeschermpje krijg met de de mogelijkheid om activate recording deck aan te vinken wat ik moet doen om adobe de camcorder te kunnen laten aansturen heb ik begrepen.
movie start delay op 10 en preroll op 22 frames, vervolgens is de enige keuze die ik nog heb record of cancel, waarna ik uiteraard op record druk.
vervolgens wordt mijn scherm zwart en na enige seconden gaat mijn camcorder beginnen met opnemen en verschijnt premiere weer.
Dan zal je toch zeggen dat er iets opgenomen wordt maar ik zie helemaal niks.
enige wat er opgenomen wordt is hetgene wat voor de camcorder staat, een stapeltje cddoosjes en omgevingsgeluid.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Volgens mij is dat beveiligd, daar was toch iets mee? Met van die digitale videocamera's die wel data konden verzenden maar niet ontvangen, ofzo.
Dat was bij sommige modellen op te heffen maar dit is echt een klok/klepel verhaal omdat ik zelf niet zo'n ding heb.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
oh jah, voor alle duidelijkheid, van mijn camcorder naar videorecorder(rechtstreeks)
met een gewone audiovisuele kabel(met scart) gaat ook prima, dus de camera lijkt me niet het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er inmiddels uit :)

Mijn camcorder moet om te kunnen opnemen vanuit Premiere op AFSPELEN worden gezet ipv op opnemen.

Tja, en dat moet je maar ff weten :(
Pagina: 1