Ik word echt helemaal gek!!! Wil een nieuwe digi-cam kopen, heb al heeeel veeel revieus gelezen maar kom er maar niet uit.
Wat ik wil:
-kwalitatief zeer goede camera (DUH)
-veel handinstellingen
-film met geluid
-compact formaat
Wat die handinstellingen betreft, dan kom je (volgens mij) sowieso bij Canon uit. Alleen ik kan niet kiezen tussen de S45/S50/A80.
De S45 is al "vrij oud", de S50 is er nog niet zo lang. Maar is het niet zo dat het enige verschil tussen die twee is dat de S50 5MP is en S45 4MP? Zijn er verder nog andere verschillen? Ik heb allerlei topic's gelezen maar zie echt door de bomen het bos niet meer...
Dan hebben we de A80 nog. De A60/A70 zijn allebei top (zo te zien op het forum
) en de A80 zal wel evengoed zijn. Alleen vind ik het zo'n lomp formaat en vervelend dat er 4 batterijen tegelijk in moeten (ik ga echt niet met 4 reserve dingen lopen!!!)
Tsja, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Welke kan ik het beste kopen? Prijs maakt niet zoveel uit.
Owjah, als iemand ECHT nog een ander merk weet wat aan mijn criteria voldoet dan mag die persoon dat ook even zeggen natuurlijk
Wat ik wil:
-kwalitatief zeer goede camera (DUH)
-veel handinstellingen
-film met geluid
-compact formaat
Wat die handinstellingen betreft, dan kom je (volgens mij) sowieso bij Canon uit. Alleen ik kan niet kiezen tussen de S45/S50/A80.
De S45 is al "vrij oud", de S50 is er nog niet zo lang. Maar is het niet zo dat het enige verschil tussen die twee is dat de S50 5MP is en S45 4MP? Zijn er verder nog andere verschillen? Ik heb allerlei topic's gelezen maar zie echt door de bomen het bos niet meer...
Dan hebben we de A80 nog. De A60/A70 zijn allebei top (zo te zien op het forum
Tsja, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Welke kan ik het beste kopen? Prijs maakt niet zoveel uit.
Owjah, als iemand ECHT nog een ander merk weet wat aan mijn criteria voldoet dan mag die persoon dat ook even zeggen natuurlijk
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1