had ik eindelijk bij mijn zus haar laptop en nog een andere PC aan de praat , krijg ik gister te horen dat er opeens geen signaal meer te ontvangen is 
Heb haar eerst even via de telefoon geholpen , en toen zag ze dat Wireless op DISABLE stond. Dat heeft ze dus aangezet, maar nog steeds geen signaal te ontvangen.
WAN LINK brandt wel op de AP.
Het gaat om een Linksys BEFW11S4 AP , een WPC11 kaart in de laptop en een WMP11 kaart in de computer boven.
Aangezien ze niet echt in de buurt woont, wil haar vanuit thuis helpen.
Het probleem lijkt me te liggen bij de AP want de PC en Laptop , daar is niets aan veranderd.
Waar kan ik het beste gaan zoeken
WEP staat trouwens uit.
Zijn kan makkelijk in de AP komen omdat haar PC gewoon met UTP aangesloten staan .
Heb haar eerst even via de telefoon geholpen , en toen zag ze dat Wireless op DISABLE stond. Dat heeft ze dus aangezet, maar nog steeds geen signaal te ontvangen.
WAN LINK brandt wel op de AP.
Het gaat om een Linksys BEFW11S4 AP , een WPC11 kaart in de laptop en een WMP11 kaart in de computer boven.
Aangezien ze niet echt in de buurt woont, wil haar vanuit thuis helpen.
Het probleem lijkt me te liggen bij de AP want de PC en Laptop , daar is niets aan veranderd.
Waar kan ik het beste gaan zoeken
Zijn kan makkelijk in de AP komen omdat haar PC gewoon met UTP aangesloten staan .