Boss GT6 naar Midi lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb hier een Boss GT6 effectenpaneel (voor gitaar). Nu zit daar een functie op om de instellingen (patches genaamd), te importeren en te exporteren via Midi.

Nu heb ik een midi kabel aangeschaft. En op mn joystick poort aangesloten en de midi in van de kabel in de midi out van de gt6 gedaan, en het zelfde met de midi out. Alleen nu geeft de GT6 aan "No connect", volgens mij zit er ergens in de pc iets niet goed. Ik had ergens wel eens gelezen dat de midi in op de out moest staan of zo. Alleen hoe doe ik dit?

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Beetje vage vraag. Klopt dat je de midi-in van de GT6 aan moet sluiten op de midi-out van je midi-aansluiting op je pc. En vice-versa natuurlijk. Wat de GT6 doet met het versturen/ontvangen van patches weet ik niet. Kan via program change of midi-exlusive dump. Om hier aan de pc-kant iets mee te kunnen heb je dus wel een programma nodig (sequencer/patcher o.i.d.) wat met de info van je GT6 overweg kan.
Eventueel wat meer info dus.....

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 14:42:
Beetje vage vraag. Klopt dat je de midi-in van de GT6 aan moet sluiten op de midi-out van je midi-aansluiting op je pc. En vice-versa natuurlijk. Wat de GT6 doet met het versturen/ontvangen van patches weet ik niet. Kan via program change of midi-exlusive dump. Om hier aan de pc-kant iets mee te kunnen heb je dus wel een programma nodig (sequencer/patcher o.i.d.) wat met de info van je GT6 overweg kan.
Eventueel wat meer info dus.....
Ow sorry helemala vergeten :) Ik gebruik GT-Manager wat ook van Boss vandaan komt.

Twitter | Linkedin