[Wireless] @Home wireless op de laptop

Pagina: 1
Acties:

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-08 07:52
Binnenkort wil ik een laptop gaan aanschaffen die wireless lan ondersteund.
Nu leek het me erg makkelijk als ik dan thuis draadloos kan internetten (@Home).

Ik heb begrepen dat ik dan een AP (accespoint) moet aansluiten op mijn Com21 "modem" van @Home die de verbinding naar mijn laptop brengt.

Klopt dit ? Welke AP's zijn aan te raden ?
Tis dus puur voor internet naar de laptop only, verder geen andere pc's of wat dan ook.

THANKS !!

Hier had uw reclame kunnen staan.

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-08 07:52
Niemand ?

Hier had uw reclame kunnen staan.

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 15:13
ik heb een d-link router/accespoint 614+ werkt perfect.

maar verder zou elke wireless router moeten werken (als ie ook hostname ondersteund)

[ Voor 45% gewijzigd door bokkie11 op 14-09-2003 12:42 . Reden: extra ]

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 17:01

SpeedBart

Futurama 0wnage

Maakt zelfs helemaal niet uit als er geen router in zit, een gewone ap werkt ook. Ik heb het al eens aangelegd met een twister AP icm @home en dat werkt prima.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:25
zijn genoeg topics hierover, dus ik wil niet negatief doen en niet flamen maar heb je de search al gebruikt want daar staan echt veel van dit soort topics,

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
goedkoop en simpel: een sitecom wireless router + netwerkkaart.. half jaar geleden 149 euro ex bij de Office Centre.. maar voordat je alles werkend hebt ben je weer een dag verder met die zooi..

shure-fan heeft gelijk.. je weet nu dat je op zoek bent naar een router+AP-in-een, nu zoeken maar :)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Pagina: 1