Ik heb Unreal2 gemount met iso's, en geinstalleerd... Disk 1 en 2 dus. Maar als ik hem wil runnen blijft ie vragen om "insert playdisk"... Ik heb dit bij beide iso's geprobeerd. Wat doe ik fout?
je speelt met een illegale versie, dat doe je fout
Mischien zou je eens een legale cd kopen dan heb je daar geen last vanVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:11:
Ik heb Unreal2 gemount met iso's, en geinstalleerd... Disk 1 en 2 dus. Maar als ik hem wil runnen blijft ie vragen om "insert playdisk"... Ik heb dit bij beide iso's geprobeerd. Wat doe ik fout?
[ Voor 5% gewijzigd door Possible op 12-09-2003 12:15 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Dat hoeft niet perse,hij kan toch best de orginele cd's hebben. Maar het ligt er volgens mij wel aan dat je met een iso speelt.
Ik denk dat de 'kopieerbeveiliging' weer eens bestaat uit zgn fouten op de disk die er moetten zijn. probeer eens met andere software de ISO opnieuw te maken, dus met software die niet aan automatische foutverbetering doet.
Als je de legale versies hebt is dit geen probleem
Ik denk dat de 'kopieerbeveiliging' weer eens bestaat uit zgn fouten op de disk die er moetten zijn. probeer eens met andere software de ISO opnieuw te maken, dus met software die niet aan automatische foutverbetering doet.
Als je de legale versies hebt is dit geen probleem
[ Voor 54% gewijzigd door soepkip op 12-09-2003 12:16 ]
Verwijderd
Nee, dat met iso spelen kan goed.soepkip schreef op 12 september 2003 @ 12:14:
Dat hoeft niet perse,hij kan toch best de orginele cd's hebben. Maar het ligt er volgens mij wel aan dat je met een iso speelt,
Maar als je een minder legale versie hebt, moet je eerst iets kopiéren.
Ik kan toch idd mijn eigen cd's naar iso's getrokken hebben om ze over mijn LAN te spelen.. Kheb alleen geen zin om overal cd's voor te gebruiken, kost geld he? Dan is zo'n iso met mount-software een goede oplossing.... als het werkt althans.soepkip schreef op 12 September 2003 @ 12:14:
Dat hoeft niet perse,hij kan toch best de orginele cd's hebben. Maar het ligt er volgens mij wel aan dat je met een iso speelt,
Het probleem is alleen dat we niet weten of dat het geval is 
Iedereen kan wel vragen om een spel omdat er een kras zit op zijn CD (om maar eens iets te noemen). Natuurlijk heeft hij wel recht op het spel en toch kunnen we er niet aan beginnen om mensen dan een download aan te bieden of een link.
Hetzelfde is hier het geval. Misschien heb je de CDs wel gewoon en wil je gewoon vanaf je schijf spelen, maarja, misschien heb je het gedownload en krijg je het niet aan de praat. GoT wil niets te maken hebben met illegale praktijken, hoe klein deze ook zijn. En het voordeel van de twijfel kan je niet gegeven worden, want dat zal iedereen dan binnen de korstste keren willen en dan gaan er zeker mensen misbruik van maken.
Iedereen kan wel vragen om een spel omdat er een kras zit op zijn CD (om maar eens iets te noemen). Natuurlijk heeft hij wel recht op het spel en toch kunnen we er niet aan beginnen om mensen dan een download aan te bieden of een link.
Hetzelfde is hier het geval. Misschien heb je de CDs wel gewoon en wil je gewoon vanaf je schijf spelen, maarja, misschien heb je het gedownload en krijg je het niet aan de praat. GoT wil niets te maken hebben met illegale praktijken, hoe klein deze ook zijn. En het voordeel van de twijfel kan je niet gegeven worden, want dat zal iedereen dan binnen de korstste keren willen en dan gaan er zeker mensen misbruik van maken.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Als je de cds al hebt kost het tog geen geld?Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:17:
[...]
Ik kan toch idd mijn eigen cd's naar iso's getrokken hebben om ze over mijn LAN te spelen.. Kheb alleen geen zin om overal cd's voor te gebruiken, kost geld he? Dan is zo'n iso met mount-software een goede oplossing.... als het werkt althans.
Maaruh check je cds eens zoals ik net al zei of er iets op staat om te kopieren.
Als dat niet het geval is, ff in je register kijken of hij wel naar je juiste schijf wijst
Ik heb mijn GTA Vice City CD's ook naar iso geript voor het gamen puur om wat midner lawaai te hebben en om de CD te sparen, als ie namelijk met 48 speed loopt te draaien word ie best wel warm enzo
Verwijderd
Maar daar gaat het hier niet over, hij is toch best erg duidelijk dat hij een illegaal kopie heeft.
Woorden als "Ik kan toch idd mijn eigen cd's naar iso's getrokken hebben om ze over mijn LAN te spelen" daar haal ik uit, dat het kan, maar niet het geval was, als hij ze echt had, dan had hij erbij gezet dat het origineel was, én vooral net, nu we hem beetje verdenken van een warez release
Woorden als "Ik kan toch idd mijn eigen cd's naar iso's getrokken hebben om ze over mijn LAN te spelen" daar haal ik uit, dat het kan, maar niet het geval was, als hij ze echt had, dan had hij erbij gezet dat het origineel was, én vooral net, nu we hem beetje verdenken van een warez release
ben ik volkomen met je eens:)Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:27:
Maar daar gaat het hier niet over, hij is toch best erg duidelijk dat hij een illegaal kopie heeft.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
Indien je 'insert playdisk' krijgt bij gekochte CD's zul je die moeten terugbrengen want dan zijn de CD's beschadigd op het punt waar de verificatie van de game ligt (lees: het programma denkt dat je illegale CD's gebruikt).Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:11:
Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 13:49:
[...]
Indien je 'insert playdisk' krijgt bij gekochte CD's zul je die moeten terugbrengen want dan zijn de CD's beschadigd op het punt waar de verificatie van de game ligt (lees: het programma denkt dat je illegale CD's gebruikt).
De oplossing voor je probleem: Maak opnieuw een !!exacte!! copy van je origineel. En probeer dan nog eens om het te installeren in je LAN
[ Voor 5% gewijzigd door TRON op 12-09-2003 14:06 ]
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
ik heb wel de legale en het zijn trouwens 3 cd's mister
UT2003 zijn er 3, Unreal 2 zijn er 2
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Pagina: 1