[OE6] Na een update bijlages opslaan naar mijn documenten

Pagina: 1
Acties:

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Ik heb van de week overal de nieuwste windows update er weer eens overheen gehaald. Wat ziet mijn oog, de standaard dir waar de bijlages heen gingen voorheen met opslaan, kon de gebruiker 1 keer ingeven, en daarna hield OE dit vast. Nu springt OE elke keer terug naar %HOMEPATH&\Mijn Documenten.
Aangezien we dat niet willen, wil ik graag weer dat de persoonlijke instellingen van de gebruiker wordt vastgehouden, en dus niet naar \mijn documenten.

Search gaf nada results :(

Ey!! Macarena \o/

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
RaZ schreef op 12 September 2003 @ 11:56:
[..]
Search gaf nada results :(
GoT ook niet :( >:)

Ey!! Macarena \o/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik gebruik geen OLEXP en google en support.microsoft.com vinden inderdaad niets (nou ja, ik niet 8)7 ), dus ik kan hooguit omwegen suggereren:
je kan de lokatie van mijn documenten eenvoudig aanpassen in het register. Ook kan je snelkoppelingen naar de juiste directory in mijndocs zetten, zodat je enkel daar op hoeft te dubbelklikken om er te komen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
F_J_K schreef op 16 September 2003 @ 11:19:
[..]
je kan de lokatie van mijn documenten eenvoudig aanpassen in het register. Ook kan je snelkoppelingen naar de juiste directory in mijndocs zetten, zodat je enkel daar op hoeft te dubbelklikken om er te komen.
Dat is een optie die ik dus niet wil :)
Aangezien wij adressen-bestand krijgen over de mail (20 per dag), dumpen we de volledige inhoud van de map elke ochtend bij het aanmelden. Nu is het niet de bedoeling dat persoonlijke dingen ook weggaan.
Naja, dan moeten we maar elke keer de directory intikken. Het zij dan gewoon zo.

Ey!! Macarena \o/