ADSL doorverbinden via *21

Pagina: 1
Acties:

• GjanZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11-2018
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje:

Is het mogelijk om je ADSL door te verbinden van 1 locatie naar een andere via bijvoorbeeld *21?

Er is een locatie waar men ADSL heeft en nu moet er op een andere locatie ook ADSL komen, maar nu is dus de vraag of je ADSL kan doorverbinden..

Ik weet het het is wat vaag.... maar kan iemand mij hier wat over vertellen?

Sometimes I like to Pretend...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hehe, is absoluut niet mogelijk. Om ADSL op een bepaalde lijn te kunnen gebruiken moet er in de centrale fysiek een lijn aan een DSLAM worden gehangen. Dat kan je echt niet doorverbinden met *21 of iets dergelijks :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Nee is niet mogelijk. Het adsl signaal wordt in de telefoon centrale meteen van jouw lijn gesplitst en wordt dan pas verder verwerkt. Dus het adsl signaal zit vast aan jouw lijn gekoppeld

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
nop.... ADSL is van punt A naar B, waarbij beide punten vastliggen. Je kunt wel gewoon via internet ( of het interne netwerk van KPN, maar of dat mag/kan weet ik niet) tussen de 2 punten (van A--> B --> andere A)

• GjanZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11-2018
Ok duidelijk!
Hartelijk dank allemaal!

Sometimes I like to Pretend...