Toon posts:

Veilige temperatuur Athlon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi!

Wat is een veilige temperatuur voor de Athlon? die van mij draait nu stressed op 56 graden (koetje). Er zit een gewone standaard koeler op.

Hoe warm mag een Athlon Tbird worden?

D3x

Verwijderd

ik zou het niet weten maar die van mij wordt +- 59 graden met normale cooler
die van een vriend van mij maar 34 graden groot verschil voor zelfde processor TB 800

ik weet dat je hier niet veel mee kunt maar ik hoop je toch wat nuttige informatie te geven vraag het bv in een comp speciaal zaak

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk in een computer speciaal zaak >:)

morgen maar even een super Orb ofzo bestellen. Kijken of dat wat uithaalt ;)

D3x

http://www.flitspaal.nu

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Die Tbirds mogen best zo warm worden hoor, ze zijn zelfs getest op 90 graden stabiel

Verwijderd

Amd processors mogen tot 85 -90 graden worden. Maar als hij zo warm wordt dan moet je echt een andere koeler gebruiken. Dit is niet gezond. Het hoeft niet alleen aan je koeler op je cpu te liggen, als je kast ook te warm is, en hij kan de warmte niet kwijt, dan kan je een soort broeikas effect krijgen. Zet een koeler in je kast aan de voorkant die koude lucht je kast inblaast. Zet verder een koeler ter hoogte van je processor en een koeler boven je voeding die naar buiten blaast. Als je dit doet is je systeem al een stuk koeler. Kan je hier geen koelers plaatsen dan heb je echt een kutkast, en mot je echt een andere kopen!!!!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 21:00

phemelrijk

Wat is dat dan ?

:)ga naar www.ned-cool.nl en zie misschien de oplossing ! Zoek naar 2coolpc ( luchtkoeling )
Pagina: 1