heb weer eens een probleem dat super simpel is op te lossen behalve ik vind het niet! ik gebruikte normaal outlook express, sindkort maak ik gebruik van gewoon outlook. alleen vroeger stond er standaard een logo ingesteld zodra ik via "action" --> "new mail message using" --> "naam logo" deedt kreeg ik een niew leeg e-mail document waarin rechtboven al het logo stond. hoe krijg ik dit voor elkaar in outlook 2000?
JA zoals WImb al zegt is het zo dat je signatures kan aanmaken in OUtlook, welke dan bij het starten van een nieuwe email in het document komt te staan.
E-Developing
Het geval is dat ik al een Handtekening heb en deze verschijnt onderaan de pagina...deze komt al vol automatisch op de e-mails. maar nu wil ik dus ook nog een logo rechtsboven de email zetten... dus jullie antwoord gaat volgens mij hier niet in op....WimB schreef op 12 September 2003 @ 10:31:
Extra -> Opties -> E-mailindeling -> Handtekeningen...
MAak een nieuwe emailmessage, druk op format, druk op background en zoek printed watermark, plaats hem of je maakt een theme aan die je steeds opend, theme vindt je onder options als je een nieuwe emailmessage maakt
E-Developing
Ik heb het over Outlook 2000 nu he? want die opties die jullie me vertellen zijn er niet... Ik zat net in "Tools"-->"Mail Format"-->"stationery picker" daar stel ik een plaatje als achtergrond in maar dan verschijnt het logo alsmaar door ipv maar 1x .... is dit nog zo'n moeilijke vraagBatsies schreef op 12 September 2003 @ 10:52:
MAak een nieuwe emailmessage, druk op format, druk op background en zoek printed watermark, plaats hem of je maakt een theme aan die je steeds opend, theme vindt je onder options als je een nieuwe emailmessage maakt
Briefpapier voor berichten maken
Als u met Microsoft Word e-mailberichten maakt, kunt u geen nieuw briefpapier maken vanuit Word. U kunt echter wel nieuw briefpapier maken in Microsoft Outlook, dat vervolgens door Word aan de lijst met briefpapier wordt toegevoegd.
Klik in het hoofdvenster van Outlook op het menu Extra, klik op Opties en vervolgens op het tabblad E-mailindeling.
Klik op HTML in het vak Deze berichtindeling gebruiken.
Klik op Briefpapierkiezer en vervolgens op Nieuw.
Typ een naam in het vak Voer een naam in voor uw briefpapier.
Selecteer onder Kies hoe u het briefpapier wilt maken de gewenste optie.
Als u een bestand wilt selecteren waarop u uw briefpapier wilt baseren, klikt u op Dit bestand als sjabloon gebruiken en typt u het pad en de bestandsnaam in het vak of klikt u op Bladeren om deze in een lijst te selecteren.
Klik op Volgende.
Selecteer de opties die u wilt gebruiken.
Als u met Microsoft Word e-mailberichten maakt, kunt u geen nieuw briefpapier maken vanuit Word. U kunt echter wel nieuw briefpapier maken in Microsoft Outlook, dat vervolgens door Word aan de lijst met briefpapier wordt toegevoegd.
Klik in het hoofdvenster van Outlook op het menu Extra, klik op Opties en vervolgens op het tabblad E-mailindeling.
Klik op HTML in het vak Deze berichtindeling gebruiken.
Klik op Briefpapierkiezer en vervolgens op Nieuw.
Typ een naam in het vak Voer een naam in voor uw briefpapier.
Selecteer onder Kies hoe u het briefpapier wilt maken de gewenste optie.
Als u een bestand wilt selecteren waarop u uw briefpapier wilt baseren, klikt u op Dit bestand als sjabloon gebruiken en typt u het pad en de bestandsnaam in het vak of klikt u op Bladeren om deze in een lijst te selecteren.
Klik op Volgende.
Selecteer de opties die u wilt gebruiken.
OK, als het nog niet gelukt is, hiermee is het misschien wel te doen: http://www.incredimail.com/english/splash.html
E-Developing
Pagina: 1