[MSN6] Kan me niet aanmelden, incl Screenie

Pagina: 1
Acties:

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Vanaf vandaag heb ik onderstaande foutmelding van MSN6. Maakt niet uit met welke account, elke account heeft het. een firewall staat niet aan en ik kan gewoon op internet (anders kon ik dit niet posten).

Het vreemde is dat ik wel gewoon kan msnnen op mijn palmtop die op deze zelfde pc is aangesloten. Ik heb mijn pc al opnieuw opgestart, maar dat hielp niet. Gister avond heb ik het nog gebruikt, en daarna zijn er geen instellingen gewijzigd.

-nou @home is ook goed bezig met de ftp-server, die doet het dus niet-

foutmelding:
code:
1
2
3
Aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, mogelijk 
vanwege een probleem met je Internet-verbinding.
Probeer het later opnieuw.

:?

[ Voor 3% gewijzigd door MarkyB op 12-09-2003 10:06 ]

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:20
Kijk eens bij Extra >opties > verbindingen en kijk ff of alles goed ingestelt staat. Anders MSN ff opnieuw installeren :?

[ Voor 24% gewijzigd door BeZaX op 12-09-2003 10:07 ]

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
BeZaX schreef op 12 September 2003 @ 10:07:
Kijk eens bij Extra >opties > verbindingen en kijk ff of alles goed ingestelt staat. Anders MSN ff opnieuw installeren :?
Daar kan ik alleen een vinkje aanzetten om een proxy server te genruiken die ik niet heb :)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je tijd/Datum staat goed?
En anders zou ik maar eens een zoektocht beginnen hier op GoT. Er is al veel over gemeld.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Br@m op 12-09-2003 10:09 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

heb je misschien een firewall aanstaan?

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 10:10:
heb je misschien een firewall aanstaan?
:{ heb je wel gelezen?

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
heb je hem er ook al eens af gegooid en op nieuw gedownload wil ook wel een helpen

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Bikkel-Rulez schreef op 12 september 2003 @ 10:12:
heb je hem er ook al eens af gegooid en op nieuw gedownload wil ook wel een helpen
Gedaan, en nu krijg ik een andere foutmelding:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, mogelijk vanwege een
probleem met de service of met je Internet-verbinding. Controleer of je
verbinding hebt met het internet.

Klik op de knop Help om de huidige status van de service te controleren.

[OPNIEUW]       [ANNULEREN]         [HELP]

klik ik op help dan staat er dat alle systemen stabiel zijn.

• MaXXeR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2024
ik had dat gister avond ook en bij mij hielp rebooten, maar er zal wel iets mis zijn ergens qua verbindingen. als rebooten niet helpt is het denk ik een kwestie van wachten.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Rebooten werkt niet
reinstallen werkt niet
internet werkt wel
msn op palmtop werkt wel

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Probeer het eens met die gratis proxy's!
Als ik zonder proxy probeer dan werkt hij vaak niet goed of krijg ik na een tijd hezelfde foutmelding!
Het is het proberen waard!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
serhat schreef op 12 september 2003 @ 10:28:
Probeer het eens met die gratis proxy's!
Als ik zonder proxy probeer dan werkt hij vaak niet goed of krijg ik na een tijd hezelfde foutmelding!
Het is het proberen waard!
waarom een omweg zoeken als hij het gisteren nog deed en zonder wijzigingen het anders is?

ik wil helemaal geen proxy, dat is allemaal veel te omslachtig, en onnodig.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Ik heb zojuist windows messenger gestart, en deze geeft bij een juist wachtwoord de melding dat mn wachtwoord fout is.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Nou ik heb mijn norton firewall DIE UIT STOND verwijdert en nu doet alles het weer :?

dus dit topic kan denk ik wel op slot.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Grappig... doet me denken aan die tijd dat ik bij een helpdesk zat

Als de printer niet werkte bij mensen thuis, dan mochten we niet vragen: "zit de stekker wel in", dit kwam te beledigend over. Dus zeiden we: "trek ff de stekker uit en stop hem er terug in", dan hoorde je aan de andere kant van de lijn gedempt: "wie heeft die k*tstekker eruit getrokken"

en ja hoor, z'n firewall stond echt wel uit :p

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Robbedoeske schreef op 12 September 2003 @ 11:43:
Grappig... doet me denken aan die tijd dat ik bij een helpdesk zat

Als de printer niet werkte bij mensen thuis, dan mochten we niet vragen: "zit de stekker wel in", dit kwam te beledigend over. Dus zeiden we: "trek ff de stekker uit en stop hem er terug in", dan hoorde je aan de andere kant van de lijn gedempt: "wie heeft die k*tstekker eruit getrokken"

en ja hoor, z'n firewall stond echt wel uit :p
geloof je me niet? norton firewall staat normaal rechtsonder in de systemtray, en hij stond daar niet, en als ik hem opstartte dan kon ik hem niet op enable zetten..... dusss :P

Verwijderd

ok die laatste melding heb ik nu sinds 3 dagen ik kom gewoon niet meer op msn...

ik heb msn 6.0 al tig keer opnieuw geinstalleerd rebooten... 2 dagen wachten.. ik word gek.. nix werkt...

ik heb mijn firewall uitgeschakeld (of gewoon niet opgestart onder msconfig.. en ook gecheckt onder taakbeheer) die draait dus niet...

naast msn gebruik ik dus ook dmsn werkt overigens zonder 1 probleem.. ik heb er nix voor ingesteld het draait gewoon...

magoed.. geen plaatjes enzo.. dus ik wil graag mijn msn weer die trouwens daarvoor altijd prima werkte... op mijn andere pc hiero werkt msn wel prima.. maar op deze pc niet...

ik moet er wel bij vertellen dat ik Registry First Aid heb gebruikt en mijn register flink heb schoon gemaakt.. ik weet het niet zeker maar volgens mij doet msn het sinds die tijd niet meer...

weet iemand wat ik moet doen om het op te lossen?

een variant op msn zoals trillian of dmsn en geen optie.. ik wil snik gewoon mijn msn trug snik.....

plz help...

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik kom al sinds twee weken niet meer op MSN. Zomaar, uit het niets. Ik krijg de eerder genoemde foutmelding met Opnieuw | Annuleren | Help.

Hiervoor deed MSN het altijd prima. MSN was toen een tijdje geleden bij iedereen down, en sindsdien doet 'ie hier niks meer. Instellingen aanpassen, herinstalleren, rebooten, het loopt allemaal op niks uit.

• ilyc
Schop.

Om het geheel nog wat curieuzer te maken: Trillian werkt wel. En ik heb geen firewall of wat dan ook aanstaan. ;(

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
ilyc schreef op 29 September 2003 @ 13:38:
Schop.

Om het geheel nog wat curieuzer te maken: Trillian werkt wel. En ik heb geen firewall of wat dan ook aanstaan. ;(
bij mij was het ook niet aanstaan maar wel problemen geven. Uninstalleer m ns :)

• ilyc
MarkyB schreef op 29 September 2003 @ 16:47:
[...]

bij mij was het ook niet aanstaan maar wel problemen geven. Uninstalleer m ns :)
Bedankt voor de tip, maar mijn ZoneAlarm is reeds gedeinstalleerd en nog steeds heb ik met het probleem te maken. ;(
Pagina: 1