You're so fucking special. I wish I was special.
Yep, alleen we staan nu fftje stil ivm leverings probjes van de hercules ddr en dat aankomende Y2K zal de zaak ook niet echt versnellen...

GVD I'm gettin tired of waitin!!!
"De (niet met vuurwerk, want daar ga je zo langzaam van tikkuh he?) stuntende RUNd"
GVD I'm gettin tired of waitin!!!
"De (niet met vuurwerk, want daar ga je zo langzaam van tikkuh he?) stuntende RUNd"
en prijs van de asus 6600 deluxe?
You're so fucking special. I wish I was special.
Laat het mij ook ffe weten.
ben misschien ook wel geinteresseerd in een Ge-force
ben misschien ook wel geinteresseerd in een Ge-force
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
exposure, ik heb de v6600 deluxe voor 670 gehaald. een erg ruige prijs voor een erg ruige kaart (hier heb je bijna een iiyama 17" voor, uh bijna dan he)
Verwijderd
Zo dat is wel duur voor die kaart zegOp donderdag 30 december 1999 18:33 schreef MUSTIS het volgende:
exposure, ik heb de v6600 deluxe voor 670 gehaald. een erg ruige prijs voor een erg ruige kaart (hier heb je bijna een iiyama 17" voor, uh bijna dan he)
kijk eens naar de datum, grappenmakerOp donderdag 23 mei 2002 18:06 schreef sjaak250 het volgende:
[..]
Zo dat is wel duur voor die kaart zeg
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
Verwijderd
Datum van het topic al gezienOp donderdag 23 mei 2002 18:06 schreef sjaak250 het volgende:
[..]
Zo dat is wel duur voor die kaart zeg
Verwijderd
djeez ga ff een 3 jaar oud topic lopen opvissen tering 
valt me trouwens net wat op de topic is in 1999 geopend maar de topic starten is pas Geregistreerd op: 03 augustus 2000 dus hoe kan dat
valt me trouwens net wat op de topic is in 1999 geopend maar de topic starten is pas Geregistreerd op: 03 augustus 2000 dus hoe kan dat
Damn hoe komt je hier ooit in terecht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()