FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Uitstekende actie, moet mijns inziens vaker gedaan worden.
Deze heb ik van 4 naar 0 gezet. Hoort daar thuis omdat het absoluut niets inhoudelijks toevoegd aan de discussie over het onderwerp. In feite zou je het nog kunnen betitelen als kritiek (positief of negatief) op de FP zelf, en dan hoort het thuis in TFF; maar dan moet je wel ver zoeken. En o ja, ik verwacht ook dat deze wel weer iets omhoog gemod zal worden op den duur, gezien de vele positieve moderaties tot op heden.
[/heel verhaal]
[/heel verhaal]
Mja, het vastzetten kan nog niet echt. wel telt de 0 gemod mee voor 5x een moderatie voor vervolgmoderaties. waardoor nu de vervolg moderatie meetelde voor 0,67: Behulpzaam.
Het enige wat gedaan kan worden op dit moment is meerdere malen een powermod uitvoeren met een krachtmod van 5 om zodoende de vervolg moderaties onklaar te maken. (iedere vervolg moderatie telt mee voor maar 0,05 bijvoorbeeld) wel zal er uiteindelijk een functie moeten komen om hem daadwerkelijk niet meer modbaar te maken. maar die fase zitten we nog niet in
Het enige wat gedaan kan worden op dit moment is meerdere malen een powermod uitvoeren met een krachtmod van 5 om zodoende de vervolg moderaties onklaar te maken. (iedere vervolg moderatie telt mee voor maar 0,05 bijvoorbeeld) wel zal er uiteindelijk een functie moeten komen om hem daadwerkelijk niet meer modbaar te maken. maar die fase zitten we nog niet in
edit:
overigens heb ik hem weer terug gezet naar 1
overigens heb ik hem weer terug gezet naar 1
[ Voor 6% gewijzigd door Teckna op 12-09-2003 18:53 ]
Verwijderd
Ik vind het ook vreemd dat het moddereter account karma opbouwt, daar zou dan eventueel ook eens naar gekeken kunnen worden. Dat ie op 1 moet kan ik begrijpen, dat is dacht ik het default niveau van zichtbaarheid van de reacties.
Het mod account is in principe niets anders dan een useraccount en die bouwt karma op. Is op zich toch niet zo'n probleem?Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:49:
Ik vind het ook vreemd dat het moddereter account karma opbouwt, daar zou dan eventueel ook eens naar gekeken kunnen worden.
Op één zetten van het MA heeft inderdaad geen andere reden dan leesbaarheidsniveau bij de standaardinstelling.Dat ie op 1 moet kan ik begrijpen, dat is dacht ik het default niveau van zichtbaarheid van de reacties.
Och, met het z.g. 'vastzetten' wilde ik voornamelijk bereiken dat de reactie van Moddereter Account niet door één of andere grapjurk naar de 0 gemod zou worden.
kareldestoute: wat is er vreemd aan een eventueel karma van het Moddereter Account?
Het is een neutraal account dat slechts gebruikt word om zo nu en dan iemand op de mogelijkheden op TMF te wijzen door een linkje te geven en uit te leggen dat je daar beter kunt klagen dan in een reactie op de FP zelf.
Tot nu toe is dat in 2 1/2 jaar slechts 37 keer gebruikt, * botoo ziet het vreemde niet zo
kareldestoute: wat is er vreemd aan een eventueel karma van het Moddereter Account?
Het is een neutraal account dat slechts gebruikt word om zo nu en dan iemand op de mogelijkheden op TMF te wijzen door een linkje te geven en uit te leggen dat je daar beter kunt klagen dan in een reactie op de FP zelf.
Tot nu toe is dat in 2 1/2 jaar slechts 37 keer gebruikt, * botoo ziet het vreemde niet zo
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Directeur grokster draad
Van 4 naar 2 Is in principe een reactie die zelfs nog lager kan. Maar aangezien je dan consequent moet blijven en dan de hele draad moet aanpakken met PM tools heb ik hem de marge gegund.
0 naar 2 Geen oninteressant rekensommetje en zeker geen nul waard.
4 naar 2 idem verhaal iets teveel van het goede.
1-> 3 Maakt gewoon, een al wel vaker gemaakt, maar heel duidelijk punt. Vergelijkbaar met het Beaves verhaal.
naar nul dubbelpost Is al wel tig keer gezegd in die draad.
Naar 1 gezet
Van 4 naar 2 Punt heeftie maar 4 is erg veel voor een bekende vergelijking.
De rest van de draad bevat nog wel wat mismoderaties, maar niet zo ernstig IMO dat er op gePM-ed moet worden.
Het is lastig om aan te gevn waarom de ene recatie wel bijgeschaafd wordt en de ander niet. Het lijkt misschien willekeur, aamr het is niet te doen en ook niet de bedoeling om alles bij te schaven. Anders is het zoals eerder al gezegd net zo makkelijk om slechts PM's te laten modden. Daarom hamer ik er nogmaals op dat zeker nu feedback enorm belangrijk is!!!
Van 4 naar 2 Is in principe een reactie die zelfs nog lager kan. Maar aangezien je dan consequent moet blijven en dan de hele draad moet aanpakken met PM tools heb ik hem de marge gegund.
0 naar 2 Geen oninteressant rekensommetje en zeker geen nul waard.
4 naar 2 idem verhaal iets teveel van het goede.
1-> 3 Maakt gewoon, een al wel vaker gemaakt, maar heel duidelijk punt. Vergelijkbaar met het Beaves verhaal.
naar nul dubbelpost Is al wel tig keer gezegd in die draad.
Naar 1 gezet
Van 4 naar 2 Punt heeftie maar 4 is erg veel voor een bekende vergelijking.
De rest van de draad bevat nog wel wat mismoderaties, maar niet zo ernstig IMO dat er op gePM-ed moet worden.
Het is lastig om aan te gevn waarom de ene recatie wel bijgeschaafd wordt en de ander niet. Het lijkt misschien willekeur, aamr het is niet te doen en ook niet de bedoeling om alles bij te schaven. Anders is het zoals eerder al gezegd net zo makkelijk om slechts PM's te laten modden. Daarom hamer ik er nogmaals op dat zeker nu feedback enorm belangrijk is!!!
Op twee ingezette post in zonnet draad naar 0 overbodig gezet
[ Voor 3% gewijzigd door KeX op 12-09-2003 22:23 ]
GamePC bespreekt AMD Opteron 246 draadje:
gezonde vraagstelling maar overgewaardeerd: +4 -> +2
+3 -> +2
gezonde vraagstelling maar overgewaardeerd: +4 -> +2
+3 -> +2
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1