Tracen van moderatie punten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Is het tracen van moderatie punten mogenlijk?

Aanleiding van deze vraag is de tread: nieuws: RIAA: meerderheid consumenten achter ons beleid

Ik heb hier een bijdrage geleverd. Een aantal minuuten later waren *alle* thread tot dan toe naar beneden gehaalt met alles behalve flame en troll tags. Ik heb het sterke vermoeden dat dit een persoon is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Je bedoelt, kijken wie er een bepaalde moderatie heeft gedaan? Dat kan wel degelijk, tegenwoordig zelfs makkelijker dan vroeger. Renegade, onze oppermod, kan dat zondermeer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de scores weer even opgevijzeld. Er blijkt inderdaad op een ontstellende manier te zijn gestrooid met Overbodig en Off-topic beoordelingen. Meest onterecht en ik vermoed dat iemand vandaag wel een streng mailtje van Rennie zal krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
Ik hoop dat dit genoeg zecht: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Er zijn 2 users geweest die vrij systematisch hebben gedownmod. Ik ga het in ieder geval in de gaten houden en kijken hoe het verder gaat. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
Dat vind ik nog niet zo erg, zolang het maar terecht is. Het gaat mij om de persoon die tot aan mij heeft gemod. Tevens heb ik heb je reaktie gelezen en mijn post aangepast. Ik was me van geen kwaat bewust.

[ Voor 30% gewijzigd door alfatrion op 12-09-2003 11:01 ]

Pagina: 1