Ik kan mijn wanadoo/freeler mail niet meer kan lezen tenzij ik hun inbelverbinding gebruik ipv de kabel. Ik ben daarom op zoek naar een gratis/goedkoop POP3 account. In de FAQ wordt een aantal genoemd maar die voldoen niet: gmx.net bestaat niet meer, softhome is tegewoordig extreem beperkt, en web.de suggereert dat ik Duitser zou zijn. (Ik heb niks tegen Duitsers, ik ben er zelf alleen geen) Op mai.pagina.nl staat er nog een paar, daar die staan verkeerd onder dat kopje: het zijn bijv hosting bedrijven.
Zelf ik ik ook nog hotpop gevonden, dat lijkt tot nu toe het beste. Ik zoek er eigenlijk een met een .nl, .net of .org suffix, en dan een domeinaam die niet al te idioot is (zoals bijv toughguy.net en phreaker.net).
Ik weet het: een heleboel eisen. Weet iemand toch iets dat aan deze eisen voldoet?
Zelf ik ik ook nog hotpop gevonden, dat lijkt tot nu toe het beste. Ik zoek er eigenlijk een met een .nl, .net of .org suffix, en dan een domeinaam die niet al te idioot is (zoals bijv toughguy.net en phreaker.net).
Ik weet het: een heleboel eisen. Weet iemand toch iets dat aan deze eisen voldoet?
[ Voor 8% gewijzigd door Sir Isaac op 12-09-2003 00:47 ]