Toon posts:

[MSN] geblockte mensen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal contactpersonen uit mijn msnlijst verwijderd.
Echter die namen staan wel nog onder de opties, tabblad privacy, zodat je deze later toch nog terug kan toevoegen.
Is er echter een mogelijkheid om deze namen ook uit de privacy kolom te verwijderen?
Want ik ben niet van plan die contacts nog toe te voegen >:)

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Euhm, bij de standaard msn is het toch zo dat je iemand pas in die lijst ziet als diegene geblokt is?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:06:
Ik heb een aantal contactpersonen uit mijn msnlijst verwijderd.
Echter die namen staan wel nog onder de opties, tabblad privacy, zodat je deze later toch nog terug kan toevoegen.
Is er echter een mogelijkheid om deze namen ook uit de privacy kolom te verwijderen?
Want ik ben niet van plan die contacts nog toe te voegen >:)
zolang zij jou niet blocken of verwijderen kan je die namen ook niet verwijderen.

(volgens mij) :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Welja, ik zie die geblockte mensen in de lijst bij blocked persons, maar nu is mijn vraag of ik die lijst met blocked persons kan ledigen.
Sorry voor de onduidelijke vraagstelling.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:10:
Welja, ik zie die geblockte mensen in de lijst bij blocked persons, maar nu is mijn vraag of ik die lijst met blocked persons kan ledigen.
Sorry voor de onduidelijke vraagstelling.
Zie mijn reactie :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Je vraagstelling klopt nog steeds niet ;)
Je wilt niet de block list legen, je wil de allow list legen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Als ik zoek bij Google Groups naar 'remove contacts blocked privacy', krijg ik heel veel dezelfde vraag, maar geen enkel antwoord. Het is gewoon zo ontworpen dat het niet kan, althans, niet met MSN zelf.

Ik weet dat er ooit een truucje voor was, je moest je eigen nick veranderen naar iets, vervolgens user blocken, dan verwijderen, en op het moment dat hij jouw nickname als zodanig had gezien, kon je nooit meer diegene deblokkeren. Alleen is dat al een aantal jaar geleden, en ik denk ook niet dat dat nog mogelijk is met de nieuwe versies.

Ik zie trouwens eigenlijk het probleem niet? Vind je het leuk om tegen diegene te vertellen dat jij hem permanent gebanned hebt en nooit meer kunt toevoegen? De namen staan ergens ver verborgen in de opties, dus je ziet ze niet dagelijks voorbijkomen?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik vind het niet leuk hoor.
Ik vroeg het me gewoon af, blijkbaar is het toch niet mogelijk.
Tenzij via een omslachtige weg.
We zijn tweakers voor iets hé, en wat mij betreft, ik ben een nieuwsgierig mannetje :p

Verwijderd

Het kan wel, zowel je blocked list, als je allowed list.

Gewoon selecteren en op delete rammen (of rechtermuisknop en dan delete). Voorwaarde is dat de persoon die je wil verwijderen je niet in zijn/haar lijst heeft staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 20:03 ]

Pagina: 1