asus geforce ti4200 fan gescheurd

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Hoi Ik hoorde de laatste tijd echt een pokkeherrie uit mijn pc komen, net opengeschroefd blijkt dat de binnen fan (plastic draaiding) gewoon een stuk gescheurd is. Helaas heb ik mijn bonnetje bij mijn werkgever ingeleverd (pcprive)

Terughalen is een beetje moeilijk bij mijn bedrijf.

Nog geprobeerd met een stuk plastic en 2 secondenlijn vast te maken maar maakt nu weer een herrie.

Kan een Ti4200 zonder overclocken zonder de fan ?

...

Verwijderd

Met een mega-heatsink misschien, maar dan moet je wel wat knutselen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 22:03:
Met een mega-heatsink misschien, maar dan moet je wel wat knutselen...
Een ander fannetje zal ook wel voldoen hoor O-)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of anders zo;n zalman heatpipe. Beetje groot maar maakt geen geluid :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 22:03:
[...]

Een ander fannetje zal ook wel voldoen hoor O-)
Ja, maar dan moet je een gepast vinden en correct kunnen bevestigen, is ook een andere aansluiting dan de gewone fans voor op het moederbord.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 22:05 ]

• AwesomE
zijn die los te koop ? zit nl in het "framewerk" van asus kaart

...

Verwijderd

Ik heb mn GF3, voordat ik een zalman heatpipe gekocht heb, gemod door er een 80mm fan met een elastiekje ( ja je leest het goed ;) ) aan te maken. bij mij was het niet omdat de fan et niet meer deed, maar om em gewoon wat verder te kunnen overclocken, maar het voldoet natuurlijk ook als je niet overclockt... ik weet niet wat voor heatsink er op je GF4 TI4200 zit, maar alsie groot genoeg is om een 80mm fan erop te doen, zou ik dat gewoon doen. Scheelt @7v niet alleen in de herrie, maar ook nog eens in temps...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:10:
Ik heb mn GF3, voordat ik een zalman heatpipe gekocht heb, gemod door er een 80mm fan met een elastiekje ( ja je leest het goed ;) ) aan te maken. bij mij was het niet omdat de fan et niet meer deed, maar om em gewoon wat verder te kunnen overclocken, maar het voldoet natuurlijk ook als je niet overclockt... ik weet niet wat voor heatsink er op je GF4 TI4200 zit, maar alsie groot genoeg is om een 80mm fan erop te doen, zou ik dat gewoon doen. Scheelt @7v niet alleen in de herrie, maar ook nog eens in temps...
Heb ik ook eens gedaan, een Athlon-koeler bovenop mijn videokaartfannetje vastgebonden (aan de heatsink) :+

• AwesomE
Afbeeldingslocatie: http://www.psychopope.de/%40au-ja.org//asus4200-2.jpg

denk meer 40 mm fan
zit ook niet echt veel ruimte voor een extra fan vanwege de andere pci sloten

maar kan het kwaad als ik de stroomkabeltje eruit haal ?

[ Voor 22% gewijzigd door AwesomE op 11-09-2003 22:15 ]

...

Verwijderd

je asusprobe (voor je videokaart als je die al hebt) zal ff gaan piepen dat je fan et niet meer doet.. check je temps en als die niet boven de 60 graden uitkomt (onder full load) zit et wel snor zou ik zegge..

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Eigenlijk zou je...als je genoeg ruimte hebt...zo'n zalman heatsink moeten kopen en erop zetten. De heatsink met de fan erbij ofzo...dan zou hij hegwoon heerlijk over te clocken moeten zijn ( let op, zorg voor genoeg koeling in de kast )

There is no place like ::1

• AwesomE
ik heb hem voorlopig maar uitgeschakeld die fan, kijk wel even naar de temperatuur, alleen werkt probe op deluxe kaart en die hrb ik niet

...

Pagina: 1