[win2k] blauwe loadingbalk en niet verder

Pagina: 1
Acties:

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26
Hallo

Ik heb gisteren mijn win2k geupdate, en er was zowaar iets te verbeteren aan windows. Maar dat installertje meldde me dat het mislukt was, en het stond ook in explorer. Naja, kan gebeuren.

Maar nu kom ik bij het booten van windows niet verder dan een vol blauw loading balkje. Alternatieve bootmethodes werken ook niet. Soms kom ik zelfs niet bij de splash/loading terecht.

Ik heb met de CDrom alle systeembestanden vervangen, behalve 1. Dat bestand, mstask.inf, komt me bekent voor, omdat mn pc ook bij het booten vaak een BSOD krijgt en in het begin stond er dat er een fout zat in mstask.dat ofzo.

Iemand een idee?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:28

momania

iPhone 30! Bam!

Zou je niet eerst een wat gaan doen dan met die informatie uit de BSOD :?
Misschien heb je wel hardware problemen.

Loop deze eens door met de stop code op de BSOD: Windows XP en 2000 BSOD guide

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• bredend
het probleem is, dat ik sinds de update niet meer kan booten.

En omdat ik weer mstask tegenkwam dacht ik dat het daar wel iets mee te maken zou kunnen hebben. Die BSOD kwamen ook altijd pas NA het laden van windows, tijdens de persoonlijke instellingen geloof ik.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:28

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• bredend
Niet gezien, maar weet wel wat ik allemaal moet doen.

Tenminste: het werkt weer :? Ik ging uit pure ellende ff wat anders doen, en toen ik terug kwam had ik een BSOD (YES!!!).
ff rebooten, en schijfcontrole, en nu werkt het weer al van tevoren.

Erg vreemd moet ik zeggen. Misschien zijn er meer mensen geweest die iets vreemds hadden met die update. Mede daarom opende ik een topic :)