Toon posts:

Shuttle AK39N en AMDxp

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Heb zojuist een AMD xp 2400 processor gekocht, tesamen met een AK39N moederbord van Shuttle. Het werkt allemaal wel, totdat ik Windows wil installeren.

Bij de (gekopieerde) installatieschijf van XP pro loopt het allemaal OF vast OF hij gaat vanzelf rebooten e.d.

Bij XP Home, officiele cd, gaat het iest verder goed. Maar daarna loopt alles ook vast.

het zit hem dus niet in de cdrom, dan. Volgens mij is er iets fout met het moederbord.

Er zaten ook twee aansluitingen voor Power. Een 12V en een ATX aansluiting. Ik had er eerst maar 1 aangesloten, toen beide. Dit maakt ook geen verschil.

Is mn moederbord stuk? Weet iemand of ik nog iets kan proberen om daar zeker van te zijn?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar we kunnen hier niks mee. Er zijn in deze situatie zovéél oorzaken, vragen, tips, etc te bedenken. Dat komt omdat jouw topicstart veel te beknopt is en ons erg weinig informatie verschaft. Lees voortaan eerst de FAQ/Policy van het subforum eer je er een topic wil openen, zo voorkom je dat je in de toekomst weer de mist in gaat :)

Technische PMG FAQ
Dit graag lezen eer je post :)
In de beide gevallen had je de Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen kunnen vinden, waarmee je zeker een heel eind verder had moeten kunnen komen. In de policy kun je lezen hoe je het beste een "help, mijn PC doet het niet" topic had moeten openen B)

Daarnaast laat de titel ook nogal te wensen over .. Met alleen maar de specs in de titel kan niemand met een vergelijkbaar probleem dit topic in de toekomst met de search terugvinden :/

Zie voor meer achtergrondinfo van dit alles de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 11-09-2003 21:24 ]

Dit topic is gesloten.