[Telefoonaansluiting] Van bel basis naar bel budget

Pagina: 1
Acties:

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Hoi,

Kregen een zekere belg van de kpn aan de lijn met een aanbieding dat we 5% goedkoper kunnen bellen. Nou vraag ik me wel af of we dit moeten wijzigen ivm ADSL van demon (bbned). Ik ben hier een beetje bang voor dat straks hier geen adsl meer is en dat we dus voor hoge kosten moeten opdraaien :(

Heeft hier iemand enige ervaring mee?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-02 07:53
Je belt dus extreem weinig en wilt een iets goedkoper abbonement met hele hoge gesprekstarieven hebben begrijp ik?

In het verleden was bel budget niet mogelijk i.c.m ADSL maar dat is als ik het me goed herinner niet zo heel lang geleden veranderd, ik denk dat dus moet kunnen. Ik zou het voor de zekerheid nog wel even opzoeken bij KPN!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 21:55
Het KPN abo maakt niet (meer) uit. Zou dus moeten werken.

No production networks were harmed during this posting

• WiNlUx
Pc123 schreef op 11 September 2003 @ 20:35:
Je belt dus extreem weinig en wilt een iets goedkoper abbonement met hele hoge gesprekstarieven hebben begrijp ik?

In het verleden was bel budget niet mogelijk i.c.m ADSL maar dat is als ik het me goed herinner niet zo heel lang geleden veranderd, ik denk dat dus moet kunnen. Ik zou het voor de zekerheid nog wel even opzoeken bij KPN!
Ik heb het verhaal maar half gehoord, maar het komt er op neer dat ze goedkoper kunnen bellen en dat ook wel willen (hier wordt veel gebeld). Nu verander je toch alleen de tariefwijziging, of zie ik dat verkeerd...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Korakal

Up up up!

Even titel ontcapped... zonder hoofdletters leest 't wat fijner ;)

• Pc123
WiNlUx schreef op 11 September 2003 @ 20:44:
[...]

Ik heb het verhaal maar half gehoord, maar het komt er op neer dat ze goedkoper kunnen bellen en dat ook wel willen (hier wordt veel gebeld). Nu verander je toch alleen de tariefwijziging, of zie ik dat verkeerd...
:? Je schrijft nogal onduidelijk. Begrijp ik goed dat er bij jullie veel gebeld wordt? Dan is het laatste wat je moet doen Belbudget nemen, dat is een goedkoop abbo met extreem hoge gesprekstarieven voor mensen die nauwelijks bellen en alleen bereikbaar willen zijn. Ik vermoed dat je BelPlus bedoelt. Dat moet gewoon kunnen in combinatie met ADSL.

• WiNlUx
Pc123 schreef op 11 September 2003 @ 21:14:
[...]

:? Je schrijft nogal onduidelijk. Begrijp ik goed dat er bij jullie veel gebeld wordt? Dan is het laatste wat je moet doen Belbudget nemen, dat is een goedkoop abbo met extreem hoge gesprekstarieven voor mensen die nauwelijks bellen en alleen bereikbaar willen zijn. Ik vermoed dat je BelPlus bedoelt. Dat moet gewoon kunnen in combinatie met ADSL.
Ja dat bedoel ik. Maar ik probeerde het voorbeeld te geven of het uberhaupt iets uitmaakt voor onze dsl aansluiting als je op een ander budget overstapt :)

• frice
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-02 08:39
Ik ben van bel basis naar bel budget gegaan omdat ik toch alleen maar mobiel bel. Voor m'n (Demon) ADSL verbinding heeft dit geen verschil gemaakt. Gewoon doen dus.

• Pc123
WiNlUx schreef op 11 September 2003 @ 23:42:
[...]

Ja dat bedoel ik. Maar ik probeerde het voorbeeld te geven of het uberhaupt iets uitmaakt voor onze dsl aansluiting als je op een ander budget overstapt :)
Dit is tegenwoordig dus veranderd, Belplus is nooit een probleem geweest en sinds kort mag Belbudget ook.
Pagina: 1