programma om winamp streams te rippen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 12:45
Ik zoek dus een programma om winamp streams te rippen. Nou zal je denken daar zijn er al genoeg mee. Dat klopt :).
Ik zoek een programma waar een schedule in zit. Ik moet namelijk altijd opnemen als ik niet naast de pc zit. (anders hoefde ik ook niet te rippen).
Ik heb al gekeken naar streamripper, daar zit alleen geen schedule in. IK heb ook al diverse andere tools gezien maar allen ontbreekt een schedule optie.
Ook bied helaas google en de search hier geen uitkomst. Die wijzen allemaal naar streamripper of het illegale vcdbox.
Ik zoek dus een goed -liefst- gratis programma om winamp streams mee te rippen waar een schedule functie inzit. Heb je ervaringen? Meld ze dan even.
BVD

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:30
Hmm..... Winamp 2.95 met ingebouwde ripper en dan de Windows Scheduler gebruiken om Winamp te starten en stoppen als jij dat wilt? :)

• gomaster
paknaald schreef op 11 September 2003 @ 20:28:
Hmm..... Winamp 2.95 met ingebouwde ripper en dan de Windows Scheduler gebruiken om Winamp te starten en stoppen als jij dat wilt? :)
Kun je daar ook een eindtijd aan geven dan? En waar is de ripper in winamp en start winamp vanzelf op de gekozen stream als de scheduler hem start?

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:30
Kun je daar ook een eindtijd aan geven dan?
Kan ik nu niet controleren.

En waar is de ripper in winamp?
In Winamp 2.95 onder Output (of output plugins) bij de control panel.

Start winamp vanzelf op de gekozen stream als de scheduler hem start?
Zelfs al kun je winamp niet vanzelf laten starten met spelen, dan schedule je toch een shortcut naar de stream die op zijn beurt weer Winamp start (die op zijn beurt weer begint met opnemen).

[ Voor 6% gewijzigd door paknaald op 11-09-2003 20:34 ]

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
RIPCAST :)

Het programma om het te doen... Je kan em ook laten rippen en gewoon met winamp andere muziek afspelen, dat kan niet met Winamp based rippers... Owja en hij zoekt dmv stiltes tussen de nummers zelf de verschillende liedjes... _/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door RobertJ op 11-09-2003 20:37 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Goeie tip!! Net even gedownload en hij werkt echt veel makkelijker dan een plugin voor winamp. Kan nu gewoon mijn eigen muziek blijven luisteren en tegelijk rippen.

• gomaster
Het probleem is: ik kan nog steeds niet op tijd rippen. Met die scheduler in windows vraagt ie of ik het bestand wil saven. En met ripcast of het geript moet worden of met winamp afgespeeld. Hoe krijgen jullie het dan aan de praat met die scheduler dat die meteen de goeie stream pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gomaster schreef op 11 September 2003 @ 20:48:
Het probleem is: ik kan nog steeds niet op tijd rippen. Met die scheduler in windows vraagt ie of ik het bestand wil saven. En met ripcast of het geript moet worden of met winamp afgespeeld. Hoe krijgen jullie het dan aan de praat met die scheduler dat die meteen de goeie stream pakt?
Er zit een scheduler in RipCast, onder Options --> Timer
Pagina: 1