Toon posts:

typecursus + spel

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, bijna te genant om te vragen ;) maar ik had vroeger een type cursus op de computer. Dit was nog in het stenen DOS tijdperk. Nu had je bij de cursus ook een spel waarin je woorden 'weg moest typen' voordat ze door een 'laser' gingen (in mijn gedachte was het heel wat, maar goed, 't blijft DOS..). Weet iemand of zo'n soort spelletje nog bestaat? Ik en een vriend willen namelijk testen wie het snelst kan typen en simpelweg een bladzijde overtypen vind ik ook zo banaal, dus vandaar. Wie oh wie kent 't, either in DOS of W32?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:23

Hu9o

Schokkend

tempoteam heeft ook een snelheismeter op hun site.

edit/
was dacht ik Randstad

[ Voor 25% gewijzigd door Hu9o op 11-09-2003 18:57 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
dat klopt! die ken ik wel trouwens. maar dat moet toch ook ergens beschikbaar zijn als freeware spelletje :)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Dit spelletje kan je online spelen alszijnde een flashgame. K heb alleen de url niet meer voor je, moet je zelf ff zoeken met google.

System specs

Verwijderd

Ja ik herkende me nog wel zo soort spelletje, aah ik moet hem hebben voor op me 286 bak :p.

Ik blijft dit wel volgen dat die voorbij komt (het kan ook zijn dat ik het spel had op me comodore).

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2025

JaWa

zie hier een icon

type-r ? althans dat was volgens mij op de MSX :X

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

gouden muisarm competitie

heb ik ooit geschreven om te meten hoe snel je typt + highscores op internet bij te houden. Op wat cheaters na werkt het aardig ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Verwijderd

Topicstarter
grappige app.. ;) ik ga nog wel ff zoeken naar de rest van de gegeven opties..

http://www.popcap.com/gamepopup.php?theGame=typershark

ook te downloaden..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 20:59 ]

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik had daar ooit 1 of andere type-o-mario typecursus/spel :)

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Wat is jullie score op Randstad? Mijn score is 353, accuracy .95 nooit cursus gevolgd.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

PromWarMachine

Forsaken Archer

Allochtoon schreef op 11 September 2003 @ 21:21:
Wat is jullie score op Randstad? Mijn score is 353, accuracy .95 nooit cursus gevolgd.
356 accuracy 1 - wel typecursus gevolgd. Om precies te zijn in groep 8.

In Typingmaster 2003 (of 2002, maakt weinig uit lijkt me) zit ook een soort spelletje. Dat is gewoon een volwaardige typecurus, waarbij je toch op een spelende manier leert.

Dividend for Starters

Verwijderd

398 (net geen 400 :( ) Met een accuracy van 0.91. een 'halve' cursus gevolgd met middelbare school in de brugklas...

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Probeer Typing of the Dead eens. Dat is een variant op House of the Dead waarbij je zombies moet doden door woorden en zinnen zo snel mogelijk in te tiepen :P
Pagina: 1