(Onstream) Onstream website plat?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot probleem, Ik heb onze backup server opnieuw geinstalleerd en wou dus ff Onstream Echo downloaden maar ik kom de website niet meer op! (www.onstream.com) en zitten we nu dus zonder backup! heeft er nog iemand Echo op zn schijf staan? Het is voor een ADR SC50 drive (50GB) .

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Onstream Failliet

Denk dat dat de reden is dat de website down is.
Hoop dat iemand de software voor je heeft.

If you choose to criticise you choose your enemies

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 21:33

Brothar

meester

OnStream is failliet. En ik heb dus pech, want mijn OnStream IDE 30 is defect (te lang schroefje bij montage gebruikt; motor loopt aan).
Maar ik héb dus een softwareCD (ben je je CD kwijt ?), en dus een versie van de Echo-software.

Dus zeg het maar.

eagle

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
wat zoek je precies, drivers, software?

voor drivers: http://www.hastec.nl/driv...m_drivers_for_windows.htm
voor software: http://www.hastec.nl/drivers/onstream/echosoftware.htm

[ Voor 19% gewijzigd door DutchTSE op 11-09-2003 19:00 ]

• [FSF]Moses
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 13:19
Hastec BV in Groningen heeft de hele zooi toendertijd opgekocht van Onstream. Zij zijn in wezen nu verantwoordelijk voor de afhandeling van de RMA voor de Onstream producten.
Helaas hebben ook zij geen drivers meer online staan en verwijzen doodleuk naar de site van de fabriekant.... Jaja Bij Hastec leven ze nogal op grote voet volgens mij, de eigen lijn met voldoende capaciteit is ook al verdwenen, dus er staan practisch geen drivers/updates meer op de site.... Je zou ze overigens wel eens kunnen bellen..... Ik wens je veel suc6 toe

edit:
op het forum kun je echter nog wel wat vragen stellen geloof ik. Vraag dan anders Koosp om raad op dat forum, hij is wel aardig kundig op dat gebied

[ Voor 14% gewijzigd door [FSF]Moses op 11-09-2003 19:02 ]

Moses

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
FSF-Moses schreef op 11 September 2003 @ 19:00:

Helaas hebben ook zij geen drivers meer online staan en verwijzen doodleuk naar de site van de fabriekant
op diezelfde site van Hastec kan ik toch echt de drivers downloaden :)
ja je moet een paar pagina's doorklikken maar dan heb je ze wel :*)

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 21:33

Brothar

meester

FSF-Mozes, bedankt.
Ik heb net bij het begin van het faillissement Hastec al gebeld, en toen afgewacht.
Staat me bij dat ze RMA alleen wilden overnemen na betaling van 50 euro. Ik heb de 30 Gb IDE indertijd gekocht op een veilingsite voor naar ik meen 100 euro. Dus dat was niet zo aantrekkelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Brothar op 11-09-2003 20:01 ]

eagle

Pagina: 1