Toon posts:

koeler kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik had er 2 xtra fans in en ik denk ik doe ernog 1 achter m'n converter toen was ik ff aan het uT'en en m'n fan maakt dik veel herrie en het word steeds minder uiteindelijk niks meer
ik dekn nou ja wat een kut fan maar ik deed er een nieuwe in en deed ook niks en nog een maar ook niks dus nou is m'n fan2 kaot hoe kan het komen :'(

Verwijderd

hoe dat kan komen, dat kunnen wij je niet zeggen, alleen kijk of ie niet aanloopte of misschien hing er een draadje voor?

koop gewoon een nieuwe!

Verwijderd

Topicstarter
ja hé

dan moet ik dus het hele mobo vervangen

het is NIET de koeler die kapot is maar de fan2 van m'n mobo

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Dan zet je daar toch een andere fan op, die je vervolgens aansluit op een paar 12V lijntjes?

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 17:08
waarom moet je dan je mobo vervangen? je kan er toch een nieuwe fan op zetten?

en leestekens helpen best wel als je iets duidelijker wil zeggen :P

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Ik geloof dat je je FAN2 aansluiting opgeblazen hebt, niet je fan2..

Nouja big deal, he bje geen status info meer over die fan, hag hem gewoon aan een normale drivestekker..

Die fan aansluitinen op je moederbordje kunnen niet al te zware fans aan. bij m'n kt7 0,5A per stuk) maar daarna stopt het echt hoor...

IP Rocks

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vermoed dat de leestekens het probleem zijn. Als je die ff zou plaatsen zou erg prettig zijn. Mocht je dat moeilijk vinden, dan zou je een aantal jaren schoolgeld terug moeten vragen en informeren of je basisschool je met terugwerkende kracht nog wat bij wil scholen.

Verwijderd

Topicstarter
nee jij dan:?

Verwijderd

wat een geniale kutopmerking, doe er de volgende keer een smiley achter, kunnen we er om laggen;)

edit:

ohja rely, trek die draatjes uit de plug, neem een power plug van je voeding, hang je rode draatje(van de fan) aan de gele(van de power) en zwart aan zwart, moet werken zo:)

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx

ff smiley erbij
Pagina: 1