Toon posts:

[WinXP] Slaapstand is niet meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Na het installeren van mij nieuwe detonater drivers voor Nvidea TNT crashte mijn pc elke keer bij het "in de slaap stand gaan" die stand dat je pc wel volledig uit is, maar een stuk sneller opstart, en in de orginele staat terugkomt zoals je haar hebt verlaten. Erg handig dus...

Maarnu: Ik denk dat windows om veiligheids reden of zo heel die optie heeft weggehaald. De slaapstand optie staat nergens meer!
Nee ook niet met shift etc. (ik heb het normale afsluit dialoog schermpje zoals in windows 2000).

Nu zou ik graag me Slaapstand & Standby stand terug willen. Iemand id'en? Het gaat net iets te ver om system restore uit te voeren.

-alvast bedankt!

• BADgoofy2000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 16:48
Heb je al in je power opties gekeken of het daar niet gewoon uit staat?

properties > screen saver > power > hibernation

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 15:24

ericding

Altijd de eerste.

Of kijk eens bij "control panel > power options > hibernation", waarschijnlijk staat enable hibernate niet aan. (Hibernation is de engelse naam voor deze functie).

[ Voor 28% gewijzigd door ericding op 11-09-2003 20:08 ]

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 12:07

Kalkie

NLMP

Je kunt ook CTRL-ALT-Delete indrukken, en in je Task Manager kiezen voor Shutdown-> Hibernate. Ik heb ook alleen Standby staan als ik Windows op de 'normale' manier probeer af te sluiten.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-05 11:32
Kalkie schreef op 14 September 2003 @ 12:58:
Je kunt ook CTRL-ALT-Delete indrukken, en in je Task Manager kiezen voor Shutdown-> Hibernate. Ik heb ook alleen Standby staan als ik Windows op de 'normale' manier probeer af te sluiten.
Druk eens op de shiftknop als je het 'turn-off-computer' venstertje ziet (of een nl-andse equivalent daarvan), en zie, wat een wonder! 8)

Verwijderd

Als je even had gelezen had je gezien dat de optie er dan ook niet was...
Pagina: 1