Toon posts:

Problemen met sitecom router 4s

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een router (de sitecom 4s, ook wel beter bekend als de dc-202)gekocht en geïnstalleerd. Werkt prima, totdat ik erachter kwam dat deze router mijn downloads via Kazaa en Bittorrent (via www.suprnova.org) ging vertragen.

Nu ben ik er al achter gekomen dat ik dan de poorten van deze 2 p2p-programma's moet vrijgeven. Alleen ik weet dus niet hoe?

Mijn vraag dus, kan iemand mij vertellen hoe ik deze poorten opengooi?
en zo ja, als dit lukt kan dit kwaad? (virussen, hackers e.d.?)

Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten

Infinty

Verwijderd

mappen via virtual server in advanced

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 17:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt voor je reactie. Maar dit zegt mij nog niks.

Ik ben wat dat betreft een echte leek. Zou je misschien kunnen uitleggen hoe dit werkt en wat ik dan moet doen?

Infinty

Verwijderd

via http://192.168.0.1 (standaart) kom je in een menu terecht als je dan rechts boven in op de knop advanced drukt krijg je weer een ander menu daar staat tussen virtual server als je daar op klikt kan je een poort toevoegen die door mapt naar pc x etc

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Dit soort dingen staan vaak met een voorbeeldje in de handleiding? Er is ook een groot topic over portmappen: Het Grote Poortmappingsverhaal

Het is echt niet lastig, zelfs ik kan het :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:52

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie dus Het Grote Poortmappingsverhaal , exacte specifieke uitleg over portmappings vind je uiteraard in de handleiding van je router.

Suc6

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.