De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Het is het zoveelste RIAA draadje wat doorgaans weer doorspekt word met dezelfde reacties (ook al is er een redelijk interessant zijdelings offtopic stukje bij
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
Dan word ik er vanavond voor ik ga slapen nog even aan herinnerd om dat draadje door te lopen.
Dus dan horen jullie mijn bevindingen.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
* hint *Superdeboer schreef op 11 September 2003 @ 20:54:
Ik reageer hier nu even... dan komt dit topic in mijn post-history te staan...

FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
Ach ja, meneer wil gewoon zijn post count omhoog halen, ik kan me niet voorstellen dat een toekomstig T.net crew member dat icoontje niet kent
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheΓ―st
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
[ Voor 73% gewijzigd door Teckna op 11-09-2003 23:22 ]
En jij reageert altijd op iedereen, dat is past postgeilTeckna schreef op 11 September 2003 @ 23:21:
Beavus gaat altijd offtopic, die is pas postgeil!

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheΓ―st
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Beaves schreef op 12 September 2003 @ 00:06:
[...]
En jij reageert altijd op iedereen, dat is past postgeil
Ondanks alle leut hier staat dit draadje echt niet goed erbij.Beaves schreef op 11 September 2003 @ 23:16:
[...]
Ach ja, meneer wil gewoon zijn post count omhoog halen, ik kan me niet voorstellen dat een toekomstig T.net crew member dat icoontje niet kent
Komen ze:
[list]
• Deze moet niet op 4 IMO. Is zowat een algemene waarheid.
• Deze is niet van het goddelijke niveau dat hij een 4 verdient. Daar moet je toch wel iets meer werk voor doen wat mij betreft.
• Deze hoort ook zeker niet op 4, omdat deze schat overduidelijk het verschil niet weet tussen strafrecht en civiel recht. Alsof de Burger King mensen kan gaan vervolgen die bij de Mac gejat hebben? Laat dat maar aan het OM over... Overigens, ook in een civiele zaak zou dat nog zinloos zijn, omdat de Burger King geen schade heeft, dus bevoegdheid van de civiele rechter zou een probleem kunnen zijn.
• Deze heeft wel een hoop werk gedaan, maar heeft zeer zwakke argumenten. Wat mij betreft ook niet op 4. Ik vind deze reactie een gelijke waarde hebben als die van Beaves waar we 't gisteren niet helemaal over eens werden. Dus dan zou hij naar 2 moeten.
• Als je al een 3 score kunt halen met de stelling dat je vindt dat platenmaatschappijen meer op kleine bands moeten letten, omdat jij dat ook doet... ofzo... en dan met wat extra uitbreiding... dat jij vindt dat de kosten wel omlaag kunnen enzo...

• Een berekening die iedereen op een bierviltje kan maken... op 4...
• Hier nog een kerel die 4 punten binnensleept door te vertellen dat hij ooit heel goedkoop geperste cd's heeft laten maken. Mooi. Ik kan ook een cd'tje fikken en de kostprijs van 50 cent vragen. Maar ik hoef er niet m'n brood mee te verdienen en niemand wil mijn cd'tje hebben. Dat zijn net twee punten waarom ik geen hogere prijs zal vragen. De 4 punten zeker niet waard. 2 voor het opzoeken van de linkjes wat mij betreft.
Verder geen idiote scores. Wel een 3 die naar 2 zou kunnen en een 2 die naar 1 zou kunnen, maar die ga ik hier echt niet allemaal opsommen. Er moeten echt meer mensen op deze draad. Er stonden nu, om 0:08u nog reacties van 14:30u ongemod! Dat kan natuurlijk niet... Zeker niet na een melding van 16:45u in TMF. Dat is niet het niveau van service dat verwacht mag worden. Als we op dit soort input van oplettende mede-users al niet letten...
[ Voor 4% gewijzigd door Superdeboer op 12-09-2003 00:12 ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.