Ik heb een Connect 3d Radeon 9500 (NIET GEMOD), nu liep net ineens mijn hele pc vast.. Na meerdere malen CTRL-ALT-DEL, meldde WINXP dat de displayadapter niet meer werkte met de huidige drivers, vervolgens werd het beeld op 640x480x16 kleuren gezet en werd een standaard VGA adapter geinstalleerd.
Ik herstart de pc, 3 piepjes geen beeld en de pc bootte niet verder.
Ik heb allle overige hardware verwijderd en enkel met de Radeon9500 geprobeerd, hetzelfde probleem.
Vervolgens heb ik de R9500 verwijderd en vervangen door een R7200 uit een andere pc, en hoppa alles werkt weer perfect.
Vervolgens heb ik de R9500 weer terug gezet en deze deed het ook weer
Heeft iemand dit al eens meegemaakt en wat was toen het probleem? Ik twijfel nu om de kaart alsnog terug te sturen aangezien hij toch echt het probleem was.
(de kaart zat -niet- los heb ik nog gecontroleerd, dus dat is niet het probleem, er was -geen- sluiting de fan werkte naar behoren en de voeding kabel --> r9500 zat goed, de pc is niet overgeclocked en AGP freq staat op 66mhz)
PC :
Epox 8rda+
512mb PC3200 Twinmos geheugen (2x265mb)
Athlon XP 2400+
Ik herstart de pc, 3 piepjes geen beeld en de pc bootte niet verder.
Ik heb allle overige hardware verwijderd en enkel met de Radeon9500 geprobeerd, hetzelfde probleem.
Vervolgens heb ik de R9500 verwijderd en vervangen door een R7200 uit een andere pc, en hoppa alles werkt weer perfect.
Vervolgens heb ik de R9500 weer terug gezet en deze deed het ook weer
Heeft iemand dit al eens meegemaakt en wat was toen het probleem? Ik twijfel nu om de kaart alsnog terug te sturen aangezien hij toch echt het probleem was.
(de kaart zat -niet- los heb ik nog gecontroleerd, dus dat is niet het probleem, er was -geen- sluiting de fan werkte naar behoren en de voeding kabel --> r9500 zat goed, de pc is niet overgeclocked en AGP freq staat op 66mhz)
PC :
Epox 8rda+
512mb PC3200 Twinmos geheugen (2x265mb)
Athlon XP 2400+