Toon posts:

Arcam Delta

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan op dit moment tweedehands een Arcam Delta kopen. In mijn ouderlijk huis staat deze versterker gekoppeld aan een set Hepta zuilen, en over die combinatie ben ik erg tevreden.
Kan iemand mij helpen aan reviews/testen van deze versterker en een goede prijsindicatie? Ik ben maar student en wil niet teveel betalen
Ik dacht zelf aan ongeveer 200 euro.

Andere vraag: Zou deze versterker een beetje combineren met een set B&w speakers? Een DM603/602 serie 1 bijvoorbeeld, of een setje DM305, of 203i's, of DM320's, iets in die prijsklasse.

Ik houd van helder geluid, de bas mag best warm klinken, maar niet overdreven/wollig. Ook vind ik onderscheiding van verschillende instrumenten en plaatsing erg belangrijk. In de toekomst wil ik de speakers via een pre-out op receiver ook als front in HT gebruiken.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sorry, maar er is niets nuttigs te zeggen over hoe dat in jouw kamer klinkt. Versterker invloeden zijn oneindig kleiner dan kamer invloeden. De enige manier om erachter te komen is door het te proberen.
Een prijsindicatie is wat de gek er voor geeft. Dat is het mooie aan tweedehands, als je een echte reele waarde wil weten, moet je iets per opbod te koop aanbieden op een 2ehands site en dan merk je het vanzelf. 40-50% van de nieuwwaarde is na 3 jaar vrij reeel en dan wordt het langzaam minder waard.
Dit staat ook allemaal te lezen in de Policy overigens. En aangezien dit soort topics niets toevoegen, gaat deze dicht

[ Voor 11% gewijzigd door JvS op 11-09-2003 16:53 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.