Ik heb hier een flashfilmpje en zou daar de muziek uit willen rippen, ik heb geprobeerd het te openen met swish pro maar dat gaat niet goed. als ik het filmpje afspeel met wat zou ik dat nummer op kunnen nemen???
als je een soundblaster live of audigy ofzo hebt, kun je bij de instellingen voor record "What you hear" aanzetten...
je hebt rip programma's ervoor maar heb je wel de rechten om de muziek er zo uit te halen?
Ik zou eerst even een mailtje sturen naar de maker van het bestandje en als het niet lukt even sothink swf decompiler downloaden
Ik zou eerst even een mailtje sturen naar de maker van het bestandje en als het niet lukt even sothink swf decompiler downloaden
is gelukt ik heb een stukkie van 10 sec. alleen nu moet het nog naar MP3 als het kan, kan dat ook met de soundblaster proggies?? van .WAV naar .MP3?
Verwijderd
ligt eraan wat erbij zit, maar hierover kun je genoeg topics vinden als je ff searchtM@rijn schreef op 11 september 2003 @ 18:52:
is gelukt ik heb een stukkie van 10 sec. alleen nu moet het nog naar MP3 als het kan, kan dat ook met de soundblaster proggies?? van .WAV naar .MP3?
Verwijderd
Daar heb je best veel proggies voor, die plaatjes / muziek / enz. uit een swf rippen.
probeer bijvoorbeeld eens flash toolset (zoek op google en hij staat bovenaan)
probeer bijvoorbeeld eens flash toolset (zoek op google en hij staat bovenaan)
Pagina: 1