Gaat het verlagen van de kbps bij mp3's zonder 'kwaliteitverlies' of is het toch beter om van de cd gelijk naar die ene kbps de converten. Of maakt het helaal niet uit wat je doet.
formuleer je vraag eens iets beter, dit is heel onduidelijk
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Goeie vraag. Ik zou denken dat je het beter gelijk vanaf CD moet doen, omdat je dan maar 1 keer comprimeert.
van mp3>mp3 geeft ALTIJD kwaliteits verlies, moet je nooit doen, beter is dan om meteen te rippen van audio cd naar mp3 in de gewenste bitrate.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Je verliest toch kwaliteit, je gaat verlagen. Gewoon doen, je hebt toch kwaliteits verlies.
het gaat erom of je extra kwaliteit verliest van mp3-->mp3.
,mp3-->mp3 is dat hetzelfde als mp3->wav->mp3? dan verlies je wel kwaliteit denk ik.
,mp3-->mp3 is dat hetzelfde als mp3->wav->mp3? dan verlies je wel kwaliteit denk ik.
offtopic:
effe als spuit 11 mijn mening geven... hoewel het antwoord er al is:
effe als spuit 11 mijn mening geven... hoewel het antwoord er al is:
Niet doen dus... je hebt dan dubbel op kwaliteitsverlies, en niet zo'n beetje ook!Plofkotje schreef op 11 september 2003 @ 16:53:
Je verliest toch kwaliteit, je gaat verlagen. Gewoon doen, je hebt toch kwaliteits verlies.
Dat is een veel beter idee... helemaal mee eens...Hellhound schreef op 11 September 2003 @ 16:40:
van mp3>mp3 geeft ALTIJD kwaliteits verlies, moet je nooit doen, beter is dan om meteen te rippen van audio cd naar mp3 in de gewenste bitrate.
Alles kan stuk.
Jamp3-->mp3 is dat hetzelfde als mp3->wav->mp3?
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
zoek es
[google=mp3 downsampling]
[google=mp3 downsample program]
and so on
maar je verliest definetly kwaliteit
[google=mp3 downsampling]
[google=mp3 downsample program]
and so on
maar je verliest definetly kwaliteit
Pagina: 1