ello daar.
ik weet niet of ik hier op het goeie stukje forum zit, maar laat ik het maar proberen.
Na de aanschaf van een aantal nieuwe producten is mijn computer zeer vreemd gaan doen. Het gene wat er gebeurt is als volgt. Telkens na een tijdje Enemy territory te spelen, voornamelijk dat dan, hoor ik een duidelijke klik van mijn beeldscherm zoals ik die ook altijd hoor bij het opstarten, en krijg ik rode verticale vreemde strepen.
ik kan daarna niks anders doen dan de boel te resetten, aangezien dit nu best vaak gebeurt begin ik mij zorgen te maken
Ik heb geen idee hoe dit komt. Niks is overgeklokd, mijn specs zijn als volgt
AMD atln XP 2600 333 mhz fsb
256 mb ram
ecs L7VTA2 mobo
Geforce 4 Ti 4200 128 8X
DE oude config was ( voordat ik me nieuwe spullen kocht) :
PIII 600
256 mb ram
Mobo - geen idee, was van compaq.
zelfde vid kaart
alvast bedankt voor de hulp
ik weet niet of ik hier op het goeie stukje forum zit, maar laat ik het maar proberen.
Na de aanschaf van een aantal nieuwe producten is mijn computer zeer vreemd gaan doen. Het gene wat er gebeurt is als volgt. Telkens na een tijdje Enemy territory te spelen, voornamelijk dat dan, hoor ik een duidelijke klik van mijn beeldscherm zoals ik die ook altijd hoor bij het opstarten, en krijg ik rode verticale vreemde strepen.
ik kan daarna niks anders doen dan de boel te resetten, aangezien dit nu best vaak gebeurt begin ik mij zorgen te maken
Ik heb geen idee hoe dit komt. Niks is overgeklokd, mijn specs zijn als volgt
AMD atln XP 2600 333 mhz fsb
256 mb ram
ecs L7VTA2 mobo
Geforce 4 Ti 4200 128 8X
DE oude config was ( voordat ik me nieuwe spullen kocht) :
PIII 600
256 mb ram
Mobo - geen idee, was van compaq.
zelfde vid kaart
alvast bedankt voor de hulp
[ Voor 9% gewijzigd door Nickbn op 11-09-2003 15:40 ]