paar weekjes geleden is mijn beste monitor (nou tis een bar slechte, maar in vergelijking met de rest van wat ik heb) overleden, het is een highscreen ms1585p. Nu deed hij al een poosje gek, even uitvallen en weer aan gaan enzo. maar nu is hij echt totally overleden, als ik hem aanzet is er nog niks aan de hand, maar zodra de pc aangaat en de videokaart dus data gaat sturen gaat hij tikken..... meer niet....tik.tik.tik. enzo:)
iemand enig idee wat dit is? probleme is nl als ik hem hiero naar een of andere electro winkel breng kost het alleen al aan inspectie kosten 75 piek...dus dan is er nog niks gemaakt....met een beetje pech kost het fixen dan 300 piek, dus ben je uiteindelijk 375 piek kwijt waar ik al wel een nieuwe voor kan kopen..... dus als iemand enig idee heeft wat het is....
iemand enig idee wat dit is? probleme is nl als ik hem hiero naar een of andere electro winkel breng kost het alleen al aan inspectie kosten 75 piek...dus dan is er nog niks gemaakt....met een beetje pech kost het fixen dan 300 piek, dus ben je uiteindelijk 375 piek kwijt waar ik al wel een nieuwe voor kan kopen..... dus als iemand enig idee heeft wat het is....