Ik heb van de week op internet liggen zoeken naar een nieuwe telefoon.
De reden waarom ik hierna ging zoeken, was dat mijn telefoon kapot was en nodig aan vervangin toe was
Het gaat hier om een oude Nokia 3310. Met deze telefoon kon je niet meer pronken en ook heb ik hem 'suptiel' op de grond laten vallen.... en nu doet het beeldscherm het niet meer
Althans ik heb geen zwarte lijnen meer, dus ok géén tekens.
Nu is mijn oog gevallen op de Samsung v200 met een Telfort 300 abonnement. Ik vind de Samsung zo mooi, omdat klepjes kinky zijn
Via Telecom Vergelijker heb ik gekeken naar die telefoon. Ik kwam bij deze webwinkel uit. Ik hoef maar €69,- bij te betalen en dan krijg ik er ook nog eens een Samsung regivrije dvd-speler erbij
Toppertje lijkt mij.
Nu had ik een vraag over het Telfort 300 abonnement. Ik ben namelijk wel een smser. Dit doe ik vaak met meiden, drm
Maar ik zie ook dat bij Telfort een sms-bundel of zoiets dergelijks moest bijkopen. Dat lijkt mij maar niks, want ik wil gewoon een vast bedrag per maand hebben en niet als je die maand veel gesmst hebt dat je daar ook voor moet betalen 
Nu denken jullie zeker dat dit een simpele vraag is, dat is het ook
Maar ik kan het antwoord echter nergens vinden. Ik heb Telfort al een bericht gestuurd, maar die hebben na 8 dagen nog steeds géén gehoor gegeven aan mijn email. Ook heb ik de search van GoT gebruikt en in de topics stond mijn antwoord niet.
Wat mijn vraag nu eigenlijk is:
Kan je met een Telfort 300 abonnement ook smsen en valt deze dan onder de belminuten?
Kijk ik ben niet zo goed in tekstverklaren en dergelijken, en ik wil gewoon niet strax ontevreden zijn over mij abonnement.
Overigens heeft Telfort een goed landelijk berijk, vooral omgevind Eindhoven? Volgens mij zit het berijk tegenwoordig overal wel goed. Maar toch nog even voor de duidelijkheid vragen
Ik hoop dat iemand antwoord kan geven op mijn 2 gestelde vragen. Zoals gezegd heb ik zelf al mijn best gedaan en gooi ik hier mijn laatste gok
De reden waarom ik hierna ging zoeken, was dat mijn telefoon kapot was en nodig aan vervangin toe was
Het gaat hier om een oude Nokia 3310. Met deze telefoon kon je niet meer pronken en ook heb ik hem 'suptiel' op de grond laten vallen.... en nu doet het beeldscherm het niet meer
Nu is mijn oog gevallen op de Samsung v200 met een Telfort 300 abonnement. Ik vind de Samsung zo mooi, omdat klepjes kinky zijn
Nu had ik een vraag over het Telfort 300 abonnement. Ik ben namelijk wel een smser. Dit doe ik vaak met meiden, drm
Nu denken jullie zeker dat dit een simpele vraag is, dat is het ook
Wat mijn vraag nu eigenlijk is:
Kan je met een Telfort 300 abonnement ook smsen en valt deze dan onder de belminuten?
De zin die ik cursief heb gemaakt is dit het antwoord? Dus dat een smsje zonder sms-bundel 18 eurocent kostSMS-BUNDELs van Telfort
bundel prijs per bericht
30 berichten € 4 € 0,13
60 berichten € 7 € 0,12
90 berichten € 10 € 0,11
120 berichten € 12 € 0,10
150 berichten € 14 € 0,09
300 berichten € 25 € 0,08
-basis tarief & buiten de bundel tarief: € 0,18
-De sms bundels van telfort kunnen niet op de
samenbellen basis en 500 worden aangesloten
Overigens heeft Telfort een goed landelijk berijk, vooral omgevind Eindhoven? Volgens mij zit het berijk tegenwoordig overal wel goed. Maar toch nog even voor de duidelijkheid vragen
Ik hoop dat iemand antwoord kan geven op mijn 2 gestelde vragen. Zoals gezegd heb ik zelf al mijn best gedaan en gooi ik hier mijn laatste gok