Toon posts:

GF4 ti 4200 werkt niet meer met dual

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn videokaart (of computer) wil opeens geen 2 (analoge) monitoren meer gebruiken. Ik heb dus de gf4 ti 4200 van creative, en ik heb al een jaar 2 monitoren gebruikt. Tot er laatst iemand bij mij kwam lannen. We hebben toen mijn 2e monitor een paar dagen op een andere pc aangesloten, en daarna werkt het gewoon niet meer.

Als ik mijn 2e monitor in het gaatje van de 1e stop (dus ik draai de monitoren om) werkt de 2e monitor wel en de 1e weer niet. Dus het ligt wel aan de videokaart oid.

Je denkt dan meteen aan drivers niet goed (meer) zijn, maar zonder drivers hoort de videokaart bij het opstarten van de computer het beeld te clonen maar dat doet ie ook niet meer.

Is dit een bekend probleem? En kan ik het fixen ? Of moet ik nu maar gewoon een nieuwe videokaart kopen (ik heb geen garantie meer).

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
1. controleer de kabels eens of alles erin wel goed in steekt
2. controleer of de resolutie/refresh-rate voor het niet-werkende scherm niet te hoog staat.
3. installeer gewoon de drivers eens opnieuw want een zo'n kaart hoeft niet altijd het beeld te klonen als er iets mis is met de installingen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
punt 1 en 2: gecheckt,
punt 3: ik heb al geformateerd etc.

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 15:47 ]