Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers...
Ik heb laatst een soort van radio gezien waarmee je op sommige teletext pagina's kon komen, maar weet iemand waar ik deze of een andere walkman kan kopen?
ik heb op internet een site gevonden waar wel wat verteld wordt,
op dit forum heb ik niks kunnen vinden...

hier is de link: http://www.nozema.nl/nieu.../NozemaActueel201099.html

mvg. Robbert

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Die link is van '99, dus waarschijnlijk is dat systeem gewoon geflopt.

Verwijderd

Volgens mij is dit gewoon een radio met RDS. Maar ipv het PS veld (zoals op bijv autoradios) wordt hier het RT veld getoond. Ja en wat ze daarin meezenden kan van alles zijn. Sky zet daar haar huidige plaat met artiest in, sommige hebben ook gewoon BROADCAST PARTNERS of NOZEMA ZENDER erin staan (vooral net na de grote herverdeling :) )

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:35

Boss

+1 Overgewaardeerd

Er is een experiment (geweest?) met het doorsturen van teletext achtige informatie via FM zenders. Je stelt je walkman (of ander device) in op de channels die je wilt ontvangen, en die worden opgeslagen. De rest van wat wordt uitgezonden wordt dan genegeerd.

Weet niet wat de status van dat project nu is.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Jur schreef op 11 September 2003 @ 13:23:
Die link is van '99, dus waarschijnlijk is dat systeem gewoon geflopt.
Nee dat is het niet, want ik heb het van de week bij een klasgenoot gezien,
het is op zich wel gaaf om dat zo te zien...

Verwijderd

Leuk ding. :)
Ik wil ook wel weten of, en zoja waar deze nog te koop is.

Verwijderd

Topicstarter
als ik het weet dan zet ik het hier wel weer neer...

Verwijderd

Jammer dat 't dan weer zo'n log geval is, heb ik 't liever op m'n telefoon via wap ofzo. Je telefoon heb je toch altijd al bij je.
Pagina: 1