Toon posts:

refurbisht..

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er schijnt nog een manier te zijn waardoor je je hd kan formateren, alleen wat nog beter werkt dan low level format.

Weet iemand iets hierover, misschien een stukje software?

Verwijderd

Jaha... Dan wel!

:? 8)7 |:(

Waar slaat die topictitel op?

Verwijderd

Ramon, welkom.

Leest eerst ff de faq's & policies betreffende het openen van een topic en het maken van een goede topictitel door.

Btw: OM?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 12:43 ]

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Kijk hier eens, de data is in ieder geval niet meer terug te halen...

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Ik zie het ook regelmatig "refurbisht" staan bij het verkoop van computers e.d. ik ben hier ook wel erg benieuwd naar wat dit nu daadwerkelijk inhoud.

ik zag twee beren fout parkeren....

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

grote elektro magneet :P
verder nix dacht ik zo, lowlevelen is het zwaarste wat je een schijf softwarematig kan laten ondergaan.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
refurbished => opgelapt

Bijvoorbeeld printers die "op" zijn worden gerepareerd en opnieuw te koop aangeboden
(staat er altijd bij hoor ;) )

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor mijn topic, we zitten in de les, en het hoofdonderwerp is refurbishen.
Maar een vraag hierover is dus hoe je een hd nog schoner kan maken dan met low level format! :'(

Verwijderd

gebruik de search eerst voor je een topic opent: Harde Schijf echt wissen

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[google=refurbishen]
Oftewel: Oplappen.
En als je je afvraagt waarom je niets vindt op 'refurbisht': Het is 'refurbished'.

Huiswerkvragen zien we liever niet op GoT, zeker niet als er niet uit blijkt wat je zelf al hebt geprobeerd. Zo kun je even Googlen bijvoorbeeld, of even de GoT-search gebruiken. Zeker als je weet in welke richting je moet zoeken, is het niet al te lastig. Sterkte, lees voor de volgende keer alsjeblieft de FAQ Forumgedrag door :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.