LG G5300 Animated backgrounds

Pagina: 1
Acties:

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:18
Heej,

Weet er iemand toevallig hoe je op de lg g5300 een geanimeerd achtergrondje kan zetten via de bijgeleverde datakabel. Ik heb al geprobeerd om er een gif bestand naar te kopieeren maar dat wert dus niet of is er misschien een frame limiet?

Het moet wel mogelijk zijn denk ik omdat er standaard ook al geanimeerde plaatjes in zitten!

Alvast bedankt!

Berry

hoi

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:14
Heb hetzelfde toestel en nog niet geprobeerd.. Maar even wat anders, is die standbytijd van jou ook zo beroerd? Bij mij is het na max 3 dagen gebeurd en dan moet ik er niet mee prutsen tussendoor.. Als ik wat geluidjes oid afspeel of wat dan ook dan is het binnen 2 dagen al afgelopen met de stroom.

Systeem Specs

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:18
Klopt! bij mij was ie gisteren na ongeveer 24uur leeg! Da's best kut! ik dacht al aan een fabrieks fout ofzo! Maar ja kan niet alles hebben! Verder vind ik het echt een top toestel! wil alleen animated plaatjes maken!!!!

[ Voor 42% gewijzigd door misterdjus op 11-09-2003 16:07 ]

hoi

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:14
misterdjus schreef op 11 September 2003 @ 15:37:
Klopt! bij mij was ie gisteren na ongeveer 24uur leeg! Da's best kut! ik dacht al aan een fabrieks fout ofzo! Maar ja kan niet alles hebben! Verder vind ik het echt een top toestel! wil alleen animated plaatjes maken!!!!
Bah, dus het "hoort" ook nog zo..
Snel de SonyEricsson Z1010 halen dan maar zodra die uit is.. :9~ :9~

Systeem Specs

Verwijderd

ik wacht ook al tijdje op die sony ericsson,....is DE foon in mijn ogen

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Geen probleem met de baterij, gaat makkelijk 2 dagen mee. Belbundel van 40 euro. Zit idd ook met het geanimeerde achtergrond, krijg ik niet voorelkaar. Is daar een wap-site voor om deze te downloaden?
Pagina: 1