HP Powersupply C7630

Pagina: 1
Acties:

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 15:27
Ik heb al een tijdje een Swiftech MCX462+T liggen die eigenlijk alleen nog wacht op een voeding. Nu kwam ik deze voeding tegen... had em al een tijdje op de plank liggen, eigenlijk om uit elkaar te halen.

Maar nu vraag ik me af of het mogelijk is om deze voeding als PSU voor de tec te gaan gebruiken?

Er zit zo'n Z-vormige uitgang op en een normale ingang voor stroom.

Is dit net zoals een PC voeding waarbij je 2 polen verbind om em aan te zetten?

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.firebuy.com/pic1/77522B.jpg
Dat ding wordt gebruikt om een hele hoop schijven van spanning te voorzien zover ik kan googlen.
Wat je in feite moet weten is of dat ding genoeg vermogen kan leveren en de pinout van die wazige stekker.
Als dat ding een atx-like voeding is dat gaat ie aan door 1 pin met de aarde te verbinden, daar staat 5 volt op dacht ik, met een multimeter kom je al een eind.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Tazzy
  • Laatst online: 14-02 15:27
Even snel gezien, de bovenste rij heeft 5 pinnen (slecht op jouw foto te zien). Pin 4 en 5 lopen naar de achterkant via een los draadje. Daar lijkt iets van een relais te zitten?

Anyway, een pinout van deze ranzige connector zou top zijn

• Apen-nootjes
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tja.. ligt er een beetje aan wat de uitgangsspanning en wat het uitgangs voltage is.. Daarna zou je een pinout van de connector moeten zoeken...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
apen-nootjes schreef op 11 September 2003 @ 21:01:
Tja.. ligt er een beetje aan wat de uitgangsspanning en wat het uitgangs voltage is
Volgens mij is dat hetzelfde hoor ;) :+

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Apen-nootjes
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ja... je hebt gelijk.. ik bedoelde het Amperage... :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1