• noreaga
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11-2025
In mijn zoektocht naar een betaalbare MP3 speler ben ik uitgekomen op de Typhoon neo3 mp3 player.

Deze speler ondesteunt wma en heeft 128MB ingebouwd. Qua specs lijkt hij een beetje op de Duex XP, maar volgens mij heeft ie geen id3-tag ondersteuning.

Meer info is te vinden op: http://www.anubisline.com/english/articleC.asp?id=83060

heeft iemand al ervaringen met deze speler?

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Ken deze speler wel ja, is uit Z-Korea komen overwaaien. Het is al een wat ouder model, nl. gebaseerd op de Willcan MPR-100. Deze versie gaat slechts 6 uur mee op een alkaline batterijtje.

Je hebt ook nog een nieuwere versie, de Woodi CA-K20MT, en die kan 12 uur doen per batterijcharge.

De opvolger van deze speler is de MyVoice DMR-1382... die heeft iig zeker id3-tag.

De Typhoon werd destijds tegelijkertijd gelanceerd met de Muze, een speler zonder id3-tags... dus het zit er wel in dat voor deze speler hetzelfde geldt. Hij werd overigens een tijd geleden al verkocht bij advancedmp3players.co.uk, maar is inmiddels uit het assortiment verdwenen.

Mocht je geinteresseerd zijn de MyVoice DMR-1382/1392 (kleine facelift-versie), dan moet je eens op de site van MicroBoss kijken. Die verkopen de speler on de naam Techno II.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig