Oi!
Ben bezig met een autorun cd in mekaar flansen, maar ik heb nog een vraagje.
Als ik in de autorun.inf zet:
[autorun]
open = blabla.exe
icon = logo.ico
start het programma netjes op. Als ik dan de cd open via een explorervenster, opent hij wederom het programma op, wat prima is.
Maar nu komt ie. Als ik in de autorun.inf zet:
[autorun]
open = explorer.exe index.html
icon = logo.ico
start het explorer netjes op en toont hij de HTML file. Als ik dan de cd open via een explorervenster, opent hij niet zoals bij de .exe gewoon het gewenste programma (hier dus explorer.exe + index.html), maar laat hij de files op de cd zien.
Wat ik wil is dat het gewoon zoals bij het eerste voorbeeld, het gevraagde progje opstart (zonder dat ik shellrun op de cd moet zetten
) als je op het icoon klikt.
Nu duidelijk is wat ik wil, is mijn vraag of dit ook kan.
Bvd!
Ben bezig met een autorun cd in mekaar flansen, maar ik heb nog een vraagje.
Als ik in de autorun.inf zet:
[autorun]
open = blabla.exe
icon = logo.ico
start het programma netjes op. Als ik dan de cd open via een explorervenster, opent hij wederom het programma op, wat prima is.
Maar nu komt ie. Als ik in de autorun.inf zet:
[autorun]
open = explorer.exe index.html
icon = logo.ico
start het explorer netjes op en toont hij de HTML file. Als ik dan de cd open via een explorervenster, opent hij niet zoals bij de .exe gewoon het gewenste programma (hier dus explorer.exe + index.html), maar laat hij de files op de cd zien.
Wat ik wil is dat het gewoon zoals bij het eerste voorbeeld, het gevraagde progje opstart (zonder dat ik shellrun op de cd moet zetten
Nu duidelijk is wat ik wil, is mijn vraag of dit ook kan.
Bvd!